Azmin yakin video i1ntim kerja

Azmin yakin video i1ntim kerja

SHAH ALAM : Timbalan Presiden PKR , Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yakin ko0ntroversi klip video i1ntim yang didakwa melibatkan dirinya didalangi orang dalam parti.

Azmin yakin video i1ntim kerja
Azmin yakin video i1ntim kerja

Beliau mengulangi sebanyak dua kali berhubung keyakinannya terhadap dakwaan berkenaan.

ARTIKEL MENARIK: “I Dah Stop Nak Serabut, Bukan I Yang Sebar”- Bekas Isteri Chef Fikree Nafi Ada Kaitan Dengan Gambar Lvcah


“Saya yakin (orang dalam parti adalah dalang), saya yakin (orang dalam parti adalah dalang),” katanya kepada media selepas majlis menandatangani perjanjian hak pembangunan antara Konsortium PCSB-MGB di Shah Alam, pada Selasa.
Mohamed Azmin yang juga Menteri Hal Ehwal Ekonomi bagaimanapun menyerahkan siasatan isu berkenaan kepada polis dan tiada pihak perlu campur tangan.
Malah, katanya, apa jua kenyataan dikeluarkan oleh mana-mana pihak adalah tidak adil kerana siasatan sedang berjalan.
“Bagi saya dari awal saya yakin ini ada agenda politik orang-orang tertentu yang bertujuan menyekat kemaraan prestasi saya dalam kerajaan dan dalam politik.
“Saya yakin umum telah melihat siapakah dalang dalam episod ini. Biarlah polis jalankan siasatan dan tidak adil sekiranya kita atau individu membuat kenyataan yang boleh mengganggu siasatan.
Malah, setiap tindakan yang dilakukannya selepas kontroversi video 1intim itu adalah berdasarkan nasihat peguamnya.
“Sebab itu saya buat laporan qazaf. Saya telah buat tindakan berdasarkan nasihat peguam dan pihak yang memberikan pandangan mereka ini perlu dilakukan. Siasatan perlu berjalan dan tidak terganggu dengan tekanan oleh pihak bertanggungjawab,” ujarnya.
Bibit perpecahan dalam PKR – Khairuddin
KUALA LUMPUR: Isu video lvucah yang didakwa mengandungi aksi seks luar tab1ii individu mirip seorang menteri jelas menunjukkan berlakunya bibit perpecahan dalam PKR.
Penyelaras Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan sekali gus menegaskan, ia dibuat anggota PKR sendiri yang terang berniat untuk menjatuhkan individu berkenaan, dan bukan dilakukan ahli UMNO mahupun Pas.
“Sebagai manusia, secara lumrahnya sudah pasti unsur spekulasi akan terbuku di dalam lubuk hati menteri berkenaan kerana dia adalah mangsa fitnah jahat.
“Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Orang luar senang untuk mengungkapkan apa sahaja kata-kata tetapi yang menanggungnya serta terkesan dengan perbuatan konspirasi ini adalah individu berkenaan.
“Seandainya fitnah jahat ini melanda diri saya, sudah pasti secara spontan akan membuat spekulasi untuk mencari punca motif seterusnya bagi mengambil pendekatan berhati-hati dengan semua musuh politik yang berada di sekeliling kita.

loading...

“Ini tidak salah dan ini juga adalah sebahagian dari resam manusia. Sama ada kita setuju atau tidak, sesiapa yang kena pasti akan membuat pelbagai kesimpulan mahupun spekulasi,” katanya dalam satu kenyataan di sini, pada Selasa.
Terdahulu, Menteri Hal Ehwal Ekonomi Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yakin penularan video se3ks kontroversi yang dikaitkan dengan dirinya, dilakukan oleh pihak dalaman parti.
Dalam pada itu kata Khairuddin, dalam apa juga situasi, Mohamed Azmin tidak perlu melayan isu berkenaan dan harus fokus pada tanggungjawab kerja bagi membina semula negara.
“Melayani isu ja@hat ini membawa erti kita mengiktiraf perbuatan ja@hat dari kalangan mereka yang bermain politik ko0tor bagi memusnahkan karier politik seseorang pemimpin.
“Dalam isu ini juga saya amat yakin Mohamed Azmin kuat serta tabah menghadapinya kerana dia adalah seorang tokoh pemimpin yang terlalu banyak melalui ujian asam garam dalam arena politik,” jelasnya.
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami 
sumber: astroawani via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post