“Dia sepak dada dan t3eIanjangkan Saya 2 Kali…Layan Saya Macam Bukan Mak Mertua…” Anak menantu derhakaa

“Dia sepak dada dan t3eIanjangkan Saya 2 Kali…Layan Saya Macam Bukan Mak Mertua…” Anak menantu derhakaa

Isu anak-anak bersikap kurang ajar dengan ibu bapa mereka bukan lagi menjadi suatu hal yang asing di kalangan kita semua pada hari ini

“Dia sepak dada dan t3eIanjangkan Saya 2 Kali…Layan Saya Macam Bukan Mak Mertua…” Anak menantu derhakaa
“Dia sepak dada dan t3eIanjangkan Saya 2 Kali…Layan Saya Macam Bukan Mak Mertua…” Anak menantu derhakaa

Setiap kali berita seperti itu tersebar, sudah pasti ia membangkitkan kemarahan ramai ihak.

ARTIKEL MENARIK: Isu tak bersalaman: Akhrinya Mukhriz mengeluarkan kenyataan ini kepada Sultan Johor


Dalam bulan yang mulia ini, tular lagi sebuah video di mana seorang ibu  merasa amat kesal kerana dilayan buruk oleh anak menantunya sendiri gara-gara menegur tentang lampin cucu.
Perkara itu didedahkan sendiri oleh seorang pengguna Facebook.
Dalam video itu, individu tersebut telah menghantar ibu tua tersebut ke pusat kesihatan. Rupa-rupanya, ibu tua itu sedang menggigil dan mahu melakukan pemeriksaan lanjut memandangkan telah dipukuuI dengan teruk oleh menantunya sendiri.
Oleh kerana enggan menerima nasihat tentang lampin anak, menantunya sanggup bertindak sedemikian
Apabila suaminya pulang, menantu tersebut mengadu kononnya ibu mertua melayani dia dengan buruk. Akibat terlalu percaya dengan kata-kata isteri, anak tersebut sanggup memarahi dan akhirnya menghalau ibunya sendiri keluar dari rumah mereka.

loading...

Lebih teruk lagi, ibu tua ini juga sering diburuk-burukkan di hadapan cucunya sendiri. Jelas pada riak wajah ibu tua ini, hatinya amat terguris kerana anak yang dibesarkan dengan penuh kasih sayang itu sanggup bertindak kasar dan sering saja menyebelahi isterinya. Allahu
Netizen juga merasa bengang dan kesian dengan nasib yang menimpa ibu tua ini.
Dah dekat Syawal, ada juga anak yang buat perangai macam ni…
Ini mesti dah terkena sesuatu…Sebab tu sanggup buat mak macam tu Kurang ajar punya anak
p/s: Semoga anak menantu mak cik ini sedar akan perbuatan mereka.
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami
Kredit : tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post