“Berhenti Cari Adik Saya…” – Abang Acap Buat Laporan Polis, Minta Semua ‘Stop’ Cari Adiknya?

“Berhenti Cari Adik Saya…” – Abang Acap Buat Laporan Polis, Minta Semua ‘Stop’ Cari Adiknya?

Kehilangan Mohammad Ashraf Hassan sejak 23 Mac yang lalu sudah memasuki hari ke-23 sejak kehilangannya sewaktu menyertai acara larian Gopeng Ultra Trail.

“Berhenti Cari Adik Saya…” – Abang Acap Buat Laporan Polis, Minta Semua ‘Stop’ Cari Adiknya?
“Berhenti Cari Adik Saya…” – Abang Acap Buat Laporan Polis, Minta Semua ‘Stop’ Cari Adiknya?

Mengimbau kembali usaha pencarian yang dilakukan oleh pihak berkuasa, pelbagai usaha telah dijalankan baik dari kaedah tradisonal mahupun melalui bantuan pihak bomba dan penyelamat.

ARTIKEL MENARIK: “Selepas Kalah Teruk,..” – Jentera Dan Penyokong PH Bertumbuk Sesama Sendiri


Namun segala usaha masih menemui jalan buntu. Walaupun begitu, semalam telah tular gambar kertas laporan polis yang dibuat oleh abang kepada Ashraf iaitu Mohd Azlan supaya meminta orang ramai menghentikan pencarian adiknya.

Berhenti Cari Adik Saya



Gambar salinan laporan polis yang dibuat semalam, telah menunjukkan butiran laporan meminta orang awam atau mana-mana badan sukarelawan tidak datang ke kampung tempat Ashraf didapati hilang.

“Saya Mohammad Azlan bin Hasan mewakili pihak keluarga datang ke Balai Polis Gopeng untuk membuat laporan polis meminta orang awam dan pihak yang ingin menjalankan misi sukarelawan mencari Acap supaya menghentikan segera pencarian.”



“Setelah berbincang dengan Ketua Kampung Pintu Padang saya membuat satu laporan polis supaya semua pihak menghentikan spekulasi tidak benar tentang kehilangan adik saya, Mohammad Ashraf Hassan.”



Moga Dipermudahkan Segala Urusan Pencarian!

loading...

Rata-rata netizen berharap semoga dipermudahkan urusan pencarian Acap dan mendoakan Acap segera ditemui dengan selamat.


Abang Acap Buat Laporan Polis


Wali Allah Suruh Stop Cari?



SUMBER : Nospan via Lubok Cerita Express

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post