Vida Terkilan Nabil Panggil Dirinya Makcik, “Saya Rasa Tak Ada Apa Hutang Dengan Dia”

Vida Terkilan Nabil Panggil Dirinya Makcik, “Saya Rasa Tak Ada Apa Hutang Dengan Dia”

Vida Terkilan Nabil Panggil Dirinya Makcik, “Saya Rasa Tak Ada Apa Hutang Dengan Dia”

Vida Terkilan Nabil Panggil Dirinya Makcik, “Saya Rasa Tak Ada Apa Hutang Dengan Dia”
Vida Terkilan Nabil Panggil Dirinya Makcik, “Saya Rasa Tak Ada Apa Hutang Dengan Dia”

PETALING JAYA: Datuk Seri Dr Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) menegaskan beliau tidak tahu menahu mengenai hutang tertunggak yang dibangkitkan pengacara Nabil Ahmad.

Malah, usahawan kosmetik itu turut terkejut dengan tuduhan tersebut yang dianggap tidak berasas.

“Saya rasa tak ada apa hutang pun dengan dia. Saya pun tak tahu projek apa yang dimaksudkan.

ARTIKEL MENARIK: Caprice Dah Naik Angin Dan Caprice Suruh Lelaki Ini Pergi Jumpa Yusuf Azmi


“Bila saya cakap dia dan Jihan tak tegur saya, tiba-tiba dia cakap saya ada hutang pula. Terkejut juga saya,” katanya kepada mStar Online.

Vida turut menyifatkan Nabil seolah-olah memalukan dirinya sendiri apabila melemparkan tuduhan tidak benar itu.

“Kalau dia cakap macam tu dia seperti memalukan dirinya sendiri,” kata bekas penaja Gegar Vaganza (GV) selama empat musim itu.

Pada masa sama, Vida turut terkilan dengan perkataan ‘mak cik’ yang ditulis Nabil dalam ruang komen di Instagram miliknya.

komennn.png?resize=620%2C586&ssl=1

Paparan skrin komen Nabil di Instagram.

“Dahlah tu siap panggil mak cik kat saya. Mak cik sangat ke… amboi,” katanya.


Dalam pada itu pengasas produk Qu Puteh itu tetap menegaskan bahawa Nabil dan Jihan tidak menegurnya semasa beliau hadir ke konsert akhir Gegar Vaganza 5 (GV5), Ahad malam.

“Betul… buat apa saya nak tipu. Kakak saya kata aloh mu dah taja GV empat tahun, takkan Nabil tak tegur mu.

“Saya kata tak tahu dia, takkan tak nampak saya. Penonton dekat (tempat duduk) atas siap jerit lagi Datuk Seri… Datuk Seri. Mereka hanya lalu sahaja,” katanya.

Nabil sebelum ini mempersoalkan mengenai hutang tertunggak yang didakwa masih belum dibayar Vida selepas geram dengan kenyataan usahawan kosmetik itu yang mendakwa dia dan Jihan tidak menegurnya.

“Ya, dia masih belum bayar hutang saya yang mencecah puluhan ribu ringgit sejak dua tahun lalu. Ia projek dan kerjasama antara kami sebelum ini. Dah lama saya tunggu.

“Sejujurnya, saya tak heran sangat tentang duit itu tapi saya geram apabila dia fitnah kata saya tak tegur dia masa di Konsert Akhir Gegar Vaganza 5.

“Sebab itu saya tinggalkan komen isu hutang itu di video Instagramnya, selama ini saya tak pernah kisah tentang hal itu,” katanya.

Sumber: Mstar Online

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post