Akhirnya Wanita Yang Dikata Ugly Oleh Aliff Syukri Tampil Berdepan Dengan Aliff Syukri

Akhirnya Wanita Yang Dikata Ugly Oleh Aliff Syukri Tampil Berdepan Dengan Aliff Syukri

Akhirnya Wanita Yang Dikata Ugly Oleh Aliff Syukri Tampil Berdepan Dengan Aliff Syukri

Akhirnya Wanita Yang Dikata Ugly Oleh Aliff Syukri Tampil Berdepan Dengan Aliff Syukri
Akhirnya Wanita Yang Dikata Ugly Oleh Aliff Syukri Tampil Berdepan Dengan Aliff Syukri

Selepas teruk dihentam selepas tamatnya konsert Gegar Vaganza 5. Bermacam macam kritikan diterima oleh Aliff Syukri dan isteri beliau sendiri Datin Shahida.

Sila Lihat Video Di Bawah

Bermacam macam artis memberi komen negatif kepada Dato Aliff Syukri. Kali ini wanita yang dikatakan UGLY tampil membuat pengakuan. Anda nilaikan sendiri.

ARTIKEL MENARIK: Ini Pesanan Padu Dato Seri Vida Kepada Dato Aliff Syukri Tentang Isu Panas Sampai Aliff Tertekan


Kenyataan ini dipetik dari Facebook rasmi Dato Aliff Syukri yang baru dimuat naik hari ini.

semoga anda yg menilai sendiri dan letakkan diri anda ditempat saya menaja program berjuta mesti lah ada konsep dan dah reffer pada smua..
inilah Wanita yg jadi model pada malam tersebut adalah kila yg merupakan team kami yg telah kita beritahu awal utk menjadi testimoni pada malam tersebut….sebab tu kita dah plan dia duduk hujung senang kameraman nak capture……bukan kita main terjah je kamera pun x sempat nak ikut…siapa yg ada di auditorium akan tahu….
kalau tgk Gv setiap minggu pasti tahu saya akan buat demo dan setiap minggu kami hanya mwnggunakn team kami sendiri dan bukan orang luar….ingat saya berani ke tonyoh muka orang x minta izin…….
Apapun yg khilaf itu dari saya sbb terlepas cakap saya dah pun minta maaf pada malam tersebut dalam slot abg bawang…..tapi kalau mana yg nak terus mengutuk dan menghina silakan…saya x mampu puaskan hati anda semua……begitu juga kes amelina dan santesh pun saya minta maaf kerana niat saya bergurau akhirnya membawa padah dan menyinggung perasaan orang walapun org lain cakap x pula menjadi issue….terima kasih pada sesiapa yg dah kutuk,hina dan sebagainya…….terima kasih juga yg masih memberi semangat….semagat saya berniaga tidak terhenti disebabkan anda yg menghina…..
Nanti ada yg cakap asyik minta maaf je pastu buat lagi…..ni berbayar la apa la silakan sebab anda berhak bg komen….selagi nama manusia mestilah ada salah silap,mungkin orang x nampak je aib kita…… vedio ni saya nmpak happy tapi dalam hati saya hanya ALLAH sahaja yg tahu berapa ribu org menghina dan menhentam saya seolah2 saya penjenayah negara..semoga mereka yg suka jaga tepi kain org dan suka up kan citer saya ni dan mewujudkan perbalahan ini hnya ALLAH YG BALAS malas nak layan org yg kurang kerja ni..


Saya terima je teguran ni tapi macan x adil utk pihak saya kenapa setiap kali saya buat sesuatu perlu dikaitkan dgn kekayaan atau duit adakah sbb saya terlenal, kaya x ada adab…..adakah semua orang berduit perlu dikaitkan dgn benda mcm tu……..hatta yg menegur walaupun orang yg terkenal bukan x pernah bertegur sapa bukan x pernah bersua tapi takpelah mungkin saya tidak sebijak dan sehebat beliau utk berhujah ttg isu ni maklumlah saya budak kampung lepasan SPM senang.
Sumber: Aliff Syukri Facebook.
Adakah ini memang perancangan dari awal oleh Dato Aliff Syukri? Ramai juga sebenarnya sudah agak bahawa ini salah satu teknik marketing viral yang biasa dilakukan oleh Dato Aliff.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post