Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.Aku cerai kau talak 3..!!!

Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.Aku cerai kau talak 3..!!!

Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.Aku cerai kau talak 3..!!!

Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.Aku cerai kau talak 3..!!!
Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.Aku cerai kau talak 3..!!!

Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.. alasan lelaki yang baik tak akan persoal kisah silam perempuan. Rupanya2 masa aku bertunang ngan dia, dia projek ngan kawan aku. Kawan makan kawan.. Apa kau ingat aku setengah mati kerja sebab nak bekas org?? Aku cerai kau talak 3..!!!

ARTIKEL MENARIK: Tindakan Biadap Isteri Kepada Suami Ini Tular Di Media Sosial. Ini Sebab Kenapa Dia Begitu Marah Dengan Suaminya




hiasan saja dari goggle


Firdaus Shakirin Cerai isteri ke, cerai kami yg kat sini ni? Mcm ni la, esok pagi, g pejabat agama, isi borang cerai…then bicara, jatuh talak, keluar mahkamah, bwk haluan masing2…antar dia blk umh org tuanya, dari situ dia dtg, kepada situ dia pulang…simple.

Anne Angel Perghhh hantaran 20k tp dah barai ngan kawan sendiri? Time bertunang pulak tu? Jaga2 bro. Mesti ko kena kondem oleh betina barai kat sini. Dorang cakap ko terima je kisah silam dia. Tu bukan kisah silam bro. Sebab korang dah tunang macam tu. Cerai je lah. Nanti lps kawin dia g cari balak lagi..


Wan Haniz’blueberry Ceraikan Dan Minta balik hantaran 20k sbb dia barai Masa dah jadi tunang kau bro

Kau ugut dia kalau xbg balik duit hantaran kau sebarkan cerita benar

Aininurliana Norizan Nanti ada la perempuan bodoh ckp mcm mana awk tahu dia dh barai. Awk pun 2×5 je. Aku rasa ayat ni paling bodoh sekali. Mcm xde otak. Habis tu kalau dh cocok tembus lapang sgt. Kau igt lelaki ni bodoh ke mcm kau? Anak dara semua masyarakat tahu, prmpn yg xpernah disentuh. Vagina nya tutup rapat. Kalau dh cocok lapang sampai keretapi boleh uturn. Kau expect lelaki tu xtahu apa2? Perempuan bodoh.

Syahrul Zaman Jgn percaya owg pompuan woiiii.. elok ko keje kuat simpan duit byk2.. pastue carik minah kampong Hulu cerok pedalaman xde fb xde insta bagai terus masuk minang lebih bagus.. jumpe mak bapak dia.. drpd ko pilih minah KRT ape jadah der..

Salina Omar Kalo rasa tertipu..awk berhak wat kptasan..cuma kalo awk nk jd lelaki 
hebat..awk jgn bukk aib istri awk..cukup awk ato org tertentu ja tau..xpa la..aib dia…cuma ptot awk bg talak 1 ja…takot ke depan2 Allah ubah hati awk nak dia..kan dh terlajak…muhasabah..kita sume pendosa..

Zuriana Danish bang.. sy 20k pn xsampai.. lg pandai wat keje.. jaga anak.. jaga abg lg.. pm la shayee

wahahahahahahahah

nak je aku tgk muka 20k tu

kisah rumah tangga

Kredit ; HelangMerah.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post