Anggota Kumpulan Forteen,Ameer Menafikan Terlibat Dalam Video Lucah Yang Mula Tersebar Di Media Sosial…

Anggota Kumpulan Forteen,Ameer Menafikan Terlibat Dalam Video Lucah Yang Mula Tersebar Di Media Sosial…

ANGGOTA kumpulan Forteen, Ameer, 28, menafikan lelaki dalam video lucah yang mula tersebar di media sosial sejak minggu lalu adalah dirinya.

Anggota Kumpulan Forteen,Ameer Menafikan Terlibat Dalam Video Lucah Yang Mula Tersebar Di Media Sosial…
Anggota Kumpulan Forteen,Ameer Menafikan Terlibat Dalam Video Lucah Yang Mula Tersebar Di Media Sosial…

Ameer atau nama sebenarnya Mohd Arif Ameerais Azhar berkata, dia tidak mahu video berdurasi 38 saat itu mengganggu fokusnya kepada kerjaya seni dan majlis pertunangannya yang akan berlangsung Sabtu ini.

“Saya sudah tengok video itu tadi dan memang terkejut apabila dimaklumkan mengenainya. Tapi, saya tahu itu bukan saya.

ARTIKEL MENARIK: Kemelut DS Vida Dan Aishah Berpanjangan.Aishah Sedia Berjumpa Tetapi Penuhi Dahulu 2 Syarat Sebelum Ini….


“Buat masa sekarang, saya mahu fokus kepada kerjaya seni terutamanya program realiti yang saya sertai bersama Forteen dan majlis pertunangan saya yang akan berlangsung Sabtu ini,” katanya kepada Harian Metro.

Ditanya sama ada penyebaran video itu menjejaskan persediaan majlis pertunangannya, Ameer berkata, dia yakin bakal tunangnya, Siti Nurnaja’a, 24, memahami kehidupannya sebagai artis.

“Dia faham kerjaya saya dan kenal keperibadian saya. Jadi, saya anggap ini adalah dugaan saya sebelum bertunang dan dugaan sebagai anak seni,” katanya.


Ameer yang ditemui di majlis pelancaran produk kesihatan All N’ 1 di Shah Alam juga menegaskan, dia akan membuat laporan polis mengenai kehadiran video itu sekiranya perlu.

“Kalau berlaku fitnah yang keterlaluan, mungkin saya akan buat laporan polis,” katanya.

Video pendek yang tersebar itu menunjukkan seorang lelaki merakamkan video dalam keadaan mengghairahkan serta menunjukkan kemaluannya.

Kredit : Sayap Hitam Dot Com.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post