Ingatkan tompok mani! Suami b*nuh isteri kerana syak berzina lelaki lain

Ingatkan tompok mani! Suami b*nuh isteri kerana syak berzina lelaki lain

MUNGKIN sekolah tak habis, Muzakir, 31. terlalu bodoh, isteri dalam keputihan , dikira habis seks dengan lelaki lain. Tanpa tanya lagi Novanti, 29, dipukul dan kemudian dipukul ketulan batu hingga mati.

Ingatkan tompok mani! Suami b*nuh isteri kerana syak berzina lelaki lain
Ingatkan tompok mani! Suami b*nuh isteri kerana syak berzina lelaki lain

Muzakir yang tinggal di Tanjungkarang Lampung ini, sekolahnya dulu SD saja tidak tamat. terlalu bodohnya manusia ini, isteri keputihan dianggapnya habis melayani lelaki lain. Padahal betul kan tanya dulu kepada mereka yang berpengalaman, jangan terus main hukum sendiri: habis curang nih.

Kisah menyedihkan bermula dari kecurigaan Muzakir ketika pulang kerja. Kenapa di tikar bilik mandi kelihatan tompok putih. Langsung saja menganggap itu sperma seorang lelaki . Kenapa ada sperma di sini? Bererti selama dirinya pergi, isterinya menerima lelaki lain. “Habis hubungan intim si lelaki terus ke bilik mandi,” begitu kesimpulan Muzakir tanpa bertanya pada orang lebih pengalaman

ARTIKEL MENARIK: Guru didakwa tampar murid sampai leher senget


Novanti isterinya dipanggil, ditanya soal tompok di tikar bilik mandi itu. Isterinya menjawab tidak tahu, tapi terus dipukul kerana dianggap berbohong. Yakin bahawa isterinya berzina, di bilik Novanti terus ditelanjangi. Begitu kelihatan cecair di alat vitalnya, makin curiga saja bahawa isterinya melakukan serong. “Ini saya kenapa Bang.” Kata Novanti.

Muzakir tidak percaya, kembali isterinya dipukul. Di kala Muzakir gundah, salah satu syaitan yang habis merasuki ahli MKD di Senayan iseng-iseng merasuk ke tubuh Muzakir. terkejut, terus saja dia punya rancangan jahat, sebaiknya isteri dibunuh saja. Dia fikir nilai nyawa manusia tak beza dengan nyawa ayam negara, yang penggal pun pakai kater dan tanpa dibaca doa-doa.

Novanti kemudian diajak pergi dengan motosikal. Di jalan, tepatnya di Ketapang, daerah Panjang, Bandarlampung, kembali Novanti soal siasat untuk mengakui perselingkuhannya. Kerana tak merasa curang, Novanti jelas tak mau mengaku. Jangankan Novanti, Novanto DPR saja yang jelas-jelas ada bukti rekamanya mencatut presiden, juga tak mau ngaku kenapa.


Syaitan yang bekas dari MKD Senayan itu terus berbisik kepada: bunuh saja, bunuh saja! Dan Muzakir pun terlena, dia benar-benar kalap dibuatnya dan selepas kembali kerumah, Novanti dibanting, begitu isteri jatuh terus digetok ketulan batu berkali-kali di bahagian kepala belakang hingga mati.Kini Muzakir menghadapi perbicaraan di Mahkamah Negeri Seri Begawan, untuk mempertanggungjawabkan kekejamannya.


video sekadat hiasan semata-mata

Kredit : HelangMerah.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post