Header Ads

Syed Saddiq Bersih Stadium. Respons Pekerja Kutip Sampah Ni Buat Ramai Tak Sangka

loading...

Usai tamat final Piala FA yang menyaksikan Pahang tewaskan Selangor, Syed Saddiq dilihat membersihkan stadium. Dan ini respons mengejutkan pekerja kutip sampah buat ramai tak sangka.

Syed Saddiq Bersih Stadium. Respons Pekerja Kutip Sampah Ni Buat Ramai Tak Sangka
Syed Saddiq Bersih Stadium. Respons Pekerja Kutip Sampah Ni Buat Ramai Tak Sangka
GAMBAR VIRAL SYED SADDIQ

ARTIKEL MENARIK: Kes Najib. Ini Luahan Terkini Anak Lelaki Bekas PM Buat Ramai Ahli UMNO Sayu


Tindakan Menteri Belia Dan Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman wajar dipuji apabila tidak kekok mengutip sampah selepas menyaksikan perlawanan akhir Piala FA di antara pasukan Selangor menentang Pahang yang menyaksikan kemenangan berpihak kepada Pahang 2-0, di Stadium Bukit Jalil, sebentar tadi. FOTO: Sinar Harian-Izari Rosli.

BUKAN SEMUA ORANG BOLEH BUANG EGO KUTIP SAMPAH KOTOR

Seperti yang dituliskan oleh Muhammad Hanif Ruslan yang merupakan bekas pekerja kutip sampah ketika zaman dulu-dulu.
Saya bukan penjilat PH tapi kerja kutip sampah ni walaupun wayang sekalipun bukan semua orang boleh buat..hanya org yg ego tinggi saja yg xkn rasa bersalah buang sampah merata rata utk org lain kutipkan..
Tangan yg mengutip sampah adalah jauh lebih mulia dari tangan yg buang sampah..

KOMEN NETIZEN YANG LAIN

Terbaik YB tunjukkan contoh dan teladan yg baik pada rkyat….aku mmg malu tgk mentaliti rkyat malaysia yg x jaga kebersihan dan yg suka buang smpah merata2….cuba tgk jepun hbis je bola terus kutip smpah….sbb tu jepun jauh lebih maju dari kita disbbkan mentaliti org2 jepun yg sngt titik beratkan soal kbrsihan….
Benda yg baik dikutuk.. perasuah dan perompak dikatakan pejuang bangsa dan agama. Kutuk kerajaan pandai org bn umno ni. Tp benda simple je pun x bole fhm dan buat, smpaikan nak kutip sampah pun katanya ada pekerja yg bersihkan. Nmpk sgt mentaliti tahap mana. Tp x heran sbb org umno bn ni mmg dh design mcm tu. Buat baik x bole. Buat jahat dan rompak harta rakyat yg tu bole dan halal. Bila sabit kes kat mahkamah kata dianiaya sdgkan bau busuk najisnya satu dunia dh bau. Sedih umno ni.


Tu laa.. tak baik dengki2 ni…dia buat ikhlas dan tulus tu..terbaikk la saddiq… klu ada free boleh laa dtg kebun kwn nebas-nebas anak kayu pulak..
Buat salah,tak buat pun salah.. sekurang kurangnya dia tunjuk teladan kt org lain..
Kenapa sampai Menteri kutip sampah nih? Di mana rakyat Malaysia semua.. Sampai hati korang.. Benar kata pepatah.. Habis madu sampah dibuang sepah.. Hanat!!
Kat page lg 1 tu yg duk kutuk ramai je. Camanalah negara nak maju. Bkn nya nak bg sokongan. Fikiran negatif je !!! Jgn lah politaik je 24jam..
Melayu sampai ke pagi buta pun tetap ada dengki. Buat salah x x buat salah. Cuba la baca doa nak tido tu mengucap banyak2 takut esok x bangun dah.
Sampah sendiri angkat bawak balik la BODOH! (Siapa terasa hambikkk)
Sumber: Sinar Harian
Sumber : khalifahmailonline.
-----------------------------------------------------------------
loading...
loading...

No comments