Zahid Hamidi Dedahkan Kenapa Dia Jumpa Tun Mahathir Tetapi Apa Yang Khairuddin Bagitahu Memang Mengejutkan Semua

Zahid Hamidi Dedahkan Kenapa Dia Jumpa Tun Mahathir Tetapi Apa Yang Khairuddin Bagitahu Memang Mengejutkan Semua

Pada 7hb Jun 2018 Pemangku Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi hari ini mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad di Putrajaya.

Zahid Hamidi Dedahkan Kenapa Dia Jumpa Tun Mahathir Tetapi Apa Yang Khairuddin Bagitahu Memang Mengejutkan Semua
Zahid Hamidi Dedahkan Kenapa Dia Jumpa Tun Mahathir Tetapi Apa Yang Khairuddin Bagitahu Memang Mengejutkan Semua
Menurut Tun Mahathir sebab kenapa Ahmad Zahid Hamidi berjumpa dengan beliau adalah kerana ingin meminta tolong.

“Dia nak tahu cara macam mana nak uruskan UMNO. Jadi saya berterus terang bahawa UMNO sudah mengkhianati orang Melayu. Saya ingatkan kepadanya, kita tubuh UMNO untuk tolong orang Melayu tetapi kini UMNO berubah dan mengutamakan kekayaan diri,” – Tun Mahathir

ARTIKEL MENARIK: Kenapa Rosmah Mansur Terlalu Banyak Beg Mahal. Najib Razak Akhirnya Tampil Beri Penjelasan


Kenapa Ahmad Zahid jumpa Tun Mahathir?


Zahid Hamidi Dedahkan Perkara Sebenar

Hari ini tular di media sosial bahawa Ahmad Zahid Hamidi beritahu perkara sebenar dia berjumpa dengan Perdana Menteri Tun Mahathir. Beliau menyatakan bukan beliau yang ingin berjumpa tetapi beliau dijemput. Sila dengar sendiri.
“Ular lidi tak buleh makan ular sawa tapi ular sawa kalau dah kenyang dia tak buleh berjalan. Masa itulah ular lidi akan cari jalan bagi ular sawa mati”
Akhirnya Khairuddin Abu Hassan tampil dan bidas balik ayat Zahid Hamidi.

ZAHID HAMIDI KAKI PENIPU!! DIA YANG MERAYU NAK JUMPA TUN DR MAHATHIR MOHAMAD!! SAYA YANG BAWA BELIAU JUMPA PERDANA MENTERI!! BUKAN PERDANA MENTERI JEMPUT BELIAU!!

Zahid hamidi ini semacam ‘iblis’ bertopengkan manusia!! Dia kaki penipu dan kaki pembelit!! Setiap tutur katanya kini penuh dengan pendustaan!!

Sebenarnya zahid hamidi yang merayu nak berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad!! Bukan beliau dijemput untuk berjumpa dengan perdana menteri!!

Perdana menteri tidak perlu jumpa pemimpin ‘sampah’ macam zahid hamidi!! Zahid hamidi manusia ‘fasiq!!’ Depan cakap lain dan di belakang kata lain!!

Saya tak tahu sampai bila zahid hamidi nak menipu rakyat!! Dia seorang yang berlatarbelakangkan agama!! Tapi perangai beliau terlalu hodoh!!

Setiap tindak tanduk beliau berteraskan pada penipuan serta pembohongan!!


Setelah merayu nak berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad dan akhirnya saya susun untuk beliau bertemu dengan perdana menteri dan beliau diasak serta diserang oleh ahli-ahli umno khususnya di saat nak bertanding jawatan presiden parti; kini zahid hamidi ubah pula skrip pembohongannya itu!!

Ucapan politiknya itu tidak berasas sama sekali!! Inilah kualiti pemimpin-pemimpin umno yang hanya bijak menipu ahli-ahlinya saja demi ‘survival’ politik mereka!!

Untuk pengetahuan semua rakyat malaysia; tun dr mahathir mohamad tidak pernah meminta ahli-ahli parlimen umno untuk lompat masuk parti PPBM!!

Ini satu pendustaan zahid hamidi sepertimana beliau menipu 32 juta rakyat malaysia mengenai derma rm2.6 bilion dari kerabat arab saudi yang masuk ke dalam akaun peribadi najib tun razak!!

Suruh zahid hamidi namakan siapa penderma kerabat arab saudi itu yang kononnya beliau sudah berjumpa sebanyak tiga kali?!

Insya-Allah, saya akan buat laporan baru mengenai isu penderma kerabat arab saudi sepertimana yang ditipu oleh zahid hamidi pada pihak pdrm serta sprm dalam masa terdekat!!

Biar saya berdepan dengan zahid hamidi di kamar mahkamah mengenai beberapa isu penipuan zahid hamidi!!

Dalam masa yang sama; ahli-ahli umno jangan beri walaupun satu undi pada kaki penipu semacam zahid hamidi ini!!

Hakikatnya, zahid hamidi adalah ‘sampah’ yang tidak layak sama sekali untuk menjawat jawatan presiden parti!!

Sekali lagi ingin saya tegaskan bahawa zahid hamidi adalah seorang kaki penipu serta manusia ‘fasiq’ yang tidak layak untuk memimpin ummah!!

Setiap umat islam bila pergi ke tanah suci Makkah akan bertambah insaf dan bertaqwa tetapi zahid hamidi pergi mengerjakan umrah balik ke Malaysia terus menipu!!

Ikhlas dari; KHAIRUDDIN ABU HASSAN. 20 Jun 2018

Video Penuh Zahid Hamidi


Sumber : http://kakitular.com

Sumber : Muka Media

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post