Rakaman CCTV seram menunjukkan sebuah keretapi berhantu berhenti di landasan sebelum ‘hilang’

Rakaman CCTV seram menunjukkan sebuah keretapi berhantu berhenti di landasan sebelum ‘hilang’

Video mengerikan ini menunjukkan detik apabila sebuah ‘keretapi berhantu’ berhenti di stesen kereta api di China berjaya dirakamkan menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV).

Rakaman CCTV seram menunjukkan sebuah keretapi berhantu berhenti di landasan sebelum ‘hilang’
Rakaman CCTV seram menunjukkan sebuah keretapi berhantu berhenti di landasan sebelum ‘hilang’
Seorang pekerja di stesen berkenaan benar-benar tidak mempercayai apa yang dilihatnya setelah menyedari rakaman CCTV yang memaparkan sebuah keretapi ‘lutsinar’ berhenti di stesen Baotou.

ARTIKEL MENARIK: Kenapa anda perlu membersihkan darah ahli keluarga yang maut kemalangan jalan raya


train1-3.jpg


Keretapi berhantu yang hanya menampakkan pancaran sinaran lampu hadapan telah memperlahankan kelajuan dan berhenti di stesen berkenaan seolah-olah sedang menurunkan penumpangnya.

Kejadian ini ternyata tidak dijangka oleh para pekerja di stesen tersebut. Salah seorang daripada pekerja memaklumkan bahawa dia tidak pernah menyaksikan kejadian tersebut selama 12 tahun perkhidmatannya. Malah, dia turut berharap agar tidak melalui pengalaman itu sekali lagi.

Rakaman video dipercayai berlaku pada 10 Mac lalu dan empat hari kemudiannya, video tersebut dimuat naik di saluran YouTube bernama The Hidden Underbelly 2.0.

Sejak itu, ia ditonton oleh ribuan netizen dari seluruh dunia yang terpana dengan kejadian berkenaan. Ada yang mempercayai ia merupakan aktiviti paranormal dan ada juga yang mendakwa kejadian tersebut kelihatan seperti refleksi daripada tingkap.


train3-1.jpg


Benar atau tidak, insiden ‘keretapi berhantu’ ini benar-benar menarik untuk dirungkaikan kisahnya.

Tonton video penuh penampakan keretapi mengerikan itu di bawah.


SUMBER

Artikel Menarik Seterusnya…

Tak sengaja rakam sesuatu di gunung.. Bila di zoom apa yang di nampak cukup mengejutkan! Meremang bulu Tengkuk. perhatikan apa tu.

rem-1-678x381-1.jpg


Tak sengaja rakam sesuatu di gunung..Bila di zoom apa yang di nampak cukup mengejutkan! Meremang bulu Tengkuk. perhatikan apa tu.

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Apa yang sebenarnya telah dirakam oleh mereka kat gunung sana? Bili zoom in dan lihat benda tu buat semua orang rasa cukup mengejutkan! Benda ni kenapa ada kat gunung sana.. Meremang bulu jer tengkuk. Kalau tidak perhatikan dengan teliti memang susah nampak benda tu.

Mereka jumpa ada satu benda yang seakan-akan dibina oleh manusia, tapi benda tu terletak kat atas gunung sana, kalau guna teknologi yang sedia ada, mana mungkin bina benda tu kat tengah-tengah gunung sana? Tak mungkin kan? Kat gunung tu pun sangat tinggi, nak naik ke atas gunung pun bukan senang, tapi benda tu seakan-akan telah sangat lama kat sana dah. Adakah benda tu dibina oleh manusia purba yang hidup pada zaman dulu? Kalau betul, cam mana mereka ada teknologi yang bagus dan maju untuk membina benda seperti tu kat tengah-tengah gunung sana?

Kalau bukan manusia yang bina, adakah ia muncul secara semula jadi kat situ? Tak mungkin kan? Ada netizen berpendapat bahawa adakah benda tu dibina oleh makhluk asing yang bukan dari muka bumi ini.. Mereka bawa teknologi mereka dari angkasa lepas dan bina benda tu kat sana? Ada mungkin kah? Cuba nilaikan sendiri.

Sekarang lihat video di bawah, saksikan benda yang di nampak memang cukup mengejutkan! Meremang bulu tengkuk. perhatikan apa tu.

Sila tonton video:


Sumber – dharian

Sumber : http://kakitular.com

Sumber : Muka Media.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post