Top Ad 728x90

Tuesday, 26 June 2018

,

DS Najib Memandu Kereta Membawa Diri Sambil Menangis Cerita Tentang Tun Razak Dan Asal Usul Pekan. Sebak Dengar

loading...

*Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

DS Najib Memandu Kereta Membawa Diri Sambil Menangis Cerita Tentang Tun Razak Dan Asal Usul Pekan. Sebak Dengar
DS Najib Memandu Kereta Membawa Diri Sambil Menangis Cerita Tentang Tun Razak Dan Asal Usul Pekan. Sebak Dengar
Walaupun video ni memaparkan Najib sebak cerita tentang Tun Razak, tapi tumpuan netizen pulak tumpu kepada najib yang memandu kereta sendiri.

Najib memandu kereta sendiri sambil sebak cerita tentang Tun Razak, Asal Usul Pekan Pahang. Netizen: “Ayahanda kamu memang tak dinafikan..Seorang tokoh yg meninggal kan jasa baik untuk malaysia… ”

ARTIKEL MENARIK: Pas Terengganu tarik balik bantuan air percuma secara diam-diam




Setelah sudah tidak ada pemandu yang memandu untuk Najib Razak, beliau terpaksa lah memandu kereta diri sendiri untuk pergi ke mana-mana. Ada jugak netizen yang sindir Najib razak telah jadi pemandu teksi dan sebagainya.




Walaupun ia adalah secara gurauan, tapi tak baik jugak buat sindiran macam ini. Sindiran tu bukan sesuatu yang baik sebab biasanya kalau dalam kehidupan kita seharian, kalau buat sindirian terhadap kawan, ia akan buat kawan rasa menyakitkan hati dan kalau serius akan mencetuskan pergaduhan.

Najib yang sedang memandu kereta sedang sebak ceritakan tentang ayahanda beliau iaitu Tun Razak, apa yang berlaku kepada negara kita dan keadaan negara semasa diperintah oleh Tun Razak adalah tidak sama dengan keadaan negara kita sekarang.


Cara yang lama mungkin tidak dapat digunakan lagi pada zaman sekarang.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Najib memandu kereta diri sendiri sambil sebak cerita tentang Tun Razak, Asal Usul Pekan Pahang. Saksikan!

Sila tonton video:

Terkini Bekas PM DS Najib Razak Tak Tahu Sumber Dana Beli Barang Kemas Rosmah Mansor.




Datuk Seri Najib Razak berkata beliau tidak tahu dari mana dana diperolehi untuk membiayai pembelian barangan kemas isterinya Rosmah Mansor.

Saya tak tahu dari mana sebenarnya sumber untuk mendanai semua ini, kata anggota parlimen pembangkang dari Pekan itu dalam temu bual bersama Reuters.

Sebelum itu Najib yang juga bekas perdana menteri ditanya mengenai barang kemas – termasuk set berlian merah jambu bernilai AS$27.3 juta – diyakini pihak berkuasa AS dibeli Jho Low menggunakan dana 1MDB dan diberikan kepada Rosmah.

Najib juga menjelaskan bagaimana Rosmah memberitahunya bahawa beliau tidak menerima hadiah barang kemas yang dijanjikan kepadanya.

Apa yang saya tahu ialah, apabila saya bertanya kepada isteri saya, dia berkata misalnya dia sepatutnya mendapat satu hadiah tetapi dia tidak pernah menerimanya, kata Najib dipetik Reuters.

Najib yang menjadi perdana menteri pertama BN kehilangan kuasa kepada pembangkang sebelum itu ditemu bual secara eksklusif oleh agensi berita antarabangsa itu di Langkawi, Kedah.

Najib dan Rosmah berada di pulau peranginan itu – yang menghantar Tun Dr Mahathir Mohamad sekali lagi dihantar ke Putrajaya – untuk bercuti.

Sejurus selepas BN tumbang dan kehilangan kuasa kepada Pakatan Harapan, pasangan terbabit bercadang bercuti ke luar negara namun hajat berkenaan tidak kesampaian apabila Jabatan Imigresen menyenarai hitam nama mereka daripada meninggalkan Malaysia.

Selain barang kemas untuk Rosmah Jabatan Kehakiman AS percaya dana 1MDB digunakan untuk membiayai pembikinan filem terbitan anak Rosmah hasil perkahwinan terdahulunya, Riza Aziz.

Satu daripada filem terbitan syarikat Riza ialah The Wolf of Wall Street.

Najib memberitahu Reuters, sumber dana itu sedang disiasat namun beliau enggan memberikan penjelasan lebih lanjut.

Saya juga ingin menyatakan bahawa Riza melakuannya dengan sangat baik filem-filem itu, jualan pecah panggung mencecah lebih AS$800 juta

Jadi ia bukan berkaitan salah guna. Ia melibatkan keuntungan, tetapi sumber dana itu tertakluk kepada siasatan. Saya fikir kita biarkan ia begitu, katanya lagi.

Anak perdana menteri kedua Malaysia itu juga mempertahankan tindakannya berdiam diri dalam isu 1MDB semasa menduduki Putrajaya.

Semua benda ini berlaku di luar Malaysia.

Terdapat beberapa soal antarabangsa jika saya katakan sesuatu, kerana saya akan menamakan individu-individu tertentu yang mungkin mempengaruhi hubungan diplomatik dengan mereka.



Atas asalan itu saya mengelak daripada bercakap mengenainya, kata Najib.
Video :



Sumber : kicappedas

-----------------------------------------------------------------
loading...

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90