Izreen Azminda Dan Ude Wahid Kini ‘Kembali’ Di Instagram

Izreen Azminda Dan Ude Wahid Kini ‘Kembali’ Di Instagram

Kerana pelbagai kecaman yang diterima oleh Izreen Azminda dan suaminya, Ude Wahid kedua-duanya mengambil keputusan untuk menyahaktifkan Instagram mereka.

Izreen Azminda Dan Ude Wahid Kini ‘Kembali’ Di Instagram
Izreen Azminda Dan Ude Wahid Kini ‘Kembali’ Di Instagram

Kembali Selepas Sebulan

Screen-Shot-2018-03-30-at-12.46.50-PM.pn


Kini, setelah hampir sebulan tidak muncul di mana-mana media sosial, kedua-duanya telah membuka semula akaun Instagram milik mereka semalam. Malah, Izreen turut memuat naik gambar terbarunya dengan kapsyen “Smile things are working out (Senyum, semuanya sedang berjalan),” 

ARTIKEL MENARIK: Bakal Masuk Islam! Ini 5 Perkara Menarik Tentang Julie Anne, Kekasih Fadlan Hazim Yang Ramai Tak Tahu
loading...

Namun begitu ruangan komen Instagram pelakon itu masih lagi ditutup.
Screen-Shot-2018-03-30-at-12.46.58-PM.pn

Izreen Dan Ude ‘Diserang’ Netizen

Terdahulu, suami isteri ini mengambil keputusan untuk menutup sementara Instagram mereka berikuta terlalu banyak kecaman dan serangan daripada netizen berikutan Ude menceraikan isteri pertamanya, Intan Liana Saleh.

71512223202_izreen-azminda-ude-1.jpg


Ini bukanlah kali pertama Izreen mengambil pendekatan ini kerana pada awal kisah perkahwinannya dengan pemuzik bebas itu mula terbongkar, Izreen turut melakukan perkara yang sama. Apa pun, welcome back Izreen! Semoga hari -hari yang mendatang anda akan lebih kuat dan dipermudahkan segalanya.

Artikel Berkaitan:

Dikecam Hebat! Izreen Azminda Dan Ude Wahid Nyahaktif Instagram

Lagi mengenai Izreen Azminda dan suaminya, Ude Wahid yang menerima pelbagai kecaman hebat sejak khabar berita bahawa mereka sudah berkahwin secara senyap mula diketahui umum.

Keadaan Bertammbah Parah

Malah, keadaan juga semakin tegang sebaik sahaja Ude telah memfailkan perceraian dengan isteri pertamanya, Intan Liana Salleh baru-baru ini. Lebih menyedihkan segalanya terjadi pada ulang tahun perkahwinan mereka yang kelima. Netizen yang mula mengikuti perkembangan mereka sejak tercetusnya kontroversi ini terus mengecam Izreen dan Ude dengan menganggap bahawa Izreen adalah puncanya.


image-2.jpg

Menurut Intan, dia pernah mesej Izreen hanya sekali dengan memberitahu dia menerima Izreen sebagai madunya dari hati yang ikhlas. Tetapi Ude tidak lagi pulang ke rumah yang didiami Intan sejak dia mengetahui Ude telah berkahwin dengan Izreen iaitu sekitar pertengahan November.

Izreen Dan Ude Nyahaktif Instagram

163308uyby9ynniyyyi9qy.jpg


Ekoran itu, meskipun Izreen dan Ude telah menyahkitfkan ruangan komen di Instagram mereka, netizen terus mengecam mereka sehingga membuatkan kedua -duanya mengambil keputusan untuk memadam akaun Instagram mereka. Menerusi laporan sebuah portal lain, Intan mendedahkan kepada umum Ude telah berkahwin dengan Izreen secara rahsia tiga bulan sebelumnya pada 30 November, dan pada hari yang sama juga Ude telah memfailkan perceraian terhadap Intan.

intan_liana_1.jpg


Walaubagaimanapun, Ude dan Intan masih belum bercerai kerana mahu berbincang mengenai hak penjagaan anak dan nafkah terlebih dahulu sebelum sebutan kes akan dibuat semula 22 Mac ini. Meskipun telah memadam akaunnya, netizen terus memboikot segala produk dan drama yang dilakonkan Izreen sehingga tempias tersebut turut terpalit pada Zatee Hijab yang mengambil Izreen sebagai duta.

Sumber: Hangat.com

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post