‘Bijak & Hebat Permainan You’ – Serina Redzuawan Dakwa Bekas Suami Tipu Media

‘Bijak & Hebat Permainan You’ – Serina Redzuawan Dakwa Bekas Suami Tipu Media

Walaupun konflik rumah tangga Serina Redzuawan dan Gavin Edward sudah berakhir, namun, Serina masih tidak berpuas hati dengan tindakan bekas suaminya.

‘Bijak & Hebat Permainan You’ – Serina Redzuawan Dakwa Bekas Suami Tipu Media
‘Bijak & Hebat Permainan You’ – Serina Redzuawan Dakwa Bekas Suami Tipu Media
Susulan kes anak perempuannya, Bella yang didapati terdapat kesan lebam di mata telah menimbulkan syak terhadap Gavin.

Walaubagaimanapun, Serina telah berkongsi video dan foto ketika Bella mendapatkan rawatan dari doktor. Ternyata dia sedih dengan bekas suami membiarkan anak terus sakit tanpa membawanya ke hospital. Malah, dia juga kecewa dengan bekas suami yang didakwa menipu media mengenai kes khalwat.

ARTIKEL MENARIK: Natasha Menganggur Kerana Padah Video Menari Bersama Fathia

loading...

Hantar anak ke kelas agama – Gavin

Gavin..bagus teruskan menipu masyarakat..berpura pura mempergunakan Agama Islam, betul Gavin yg berkeras nak cari Ustazah, sebab i nak pilih dan cari dia tak benarkan.Ini semua dulu, now langsung i tak di benarkan masuk campur hal pembelajaran Agama. Itu yg membimbangkan I. Kena tangkap khalwat?tak mengaku..beri alasan tak masuk Akal kononya Tunang bantu jaga ketika operation.How about sebelum Operation pun anak anak dan mengadu pada i bwk Perempuan tidur di rumah banyak kali, I ada bukti Perbualan Text i tegur perbuatan dia. Langsung tak di endahkan gavin .Akhir nya lebih parah lagi bila terus bersekedudukan. Itulah punca di tangkap khalwat!! Jangan salahlan org lain dan mengelak. Its ok JAIS ada semua keterangan mereka di tangkap,Maid pun jawab betul dah lama perempuan tu tidur di rumah tu. Takut maid bagi bukti kat court terus dia berhentikan Kerja Maid tu. Bijak dan Hebat permainan U Gavin! Apa pun u takkan boleh Tipu Allah swt,nak tipu orang ramai minta simpati kononnya di buli di social media. Siapa yg buli siapa now? U bully me lama dah i sabar. Kenapa kami tak boleh reveal kat Media and fans? Nak biar terus di buli penjajah!! Satu lagi punca kenapa Serina & Papa terus meluahkan hal sebenar Gavin juga Halang I bawak anak anak jumpa Datuk dia.Cuba putuskan kasih sayang Datuk & cucu cucu tu kan kejam namanya!Bila dia minta nak bwk anak anak balik London jumpa Mak Bapak dia I never halang izinkan Balik cuti bulan 12 lepas.Enough is Enough Gavin.Kalau betul nak ikut cara Islam kenapa taknak solat? Puasa?dan tinggalkan benda Haram.U know what i mean.Biar Mahkamah tentukan Hak penjagaan Anak anak demi Akidah Mereka.
A post shared by Serina Datuk Redzuawan (@serinaredzuawan) on Mar 25, 2018 at 12:38am PDT
Serina berkongsi rakaman video ketika Gavin ditemubual Melodi, semalam. Menerusi video tersebut, Gavin menafikan segala tuduhan Serina yang dikatakan tidak benar sama sekali. Tambah Gavin, dia tidak melupakan tanggungjawabnya dan turut menghantar anak-anak ke kelas agama.
Namun berbeza pula dengan penjelasan Serina yang mendakwa Gavin berbohong.

Tidak dipedulikan

Video ini menyaksikan Serina bertanyakan kepada Bella mengenai kesan lebam di mata. Ketika itu, kanak-kanak ini ikut ayahnya bermain bola. Anak ini dikatakan bermain sendirian hingga jatuh dan meninggalkan lebam yang agak teruk dibawah mata.

Mata anak bengkak dan biru

Video berdurasi seminit ini menyaksikan Bella dibawa berjumpa doktor bagi tujuan pemeriksaan lebam dibawah mata. Malah, dia turut mengadu matanya itu terkena besi di sekitar padang bola. Seria jelas kecewa dengan perbuatan Gavin yang didakwa hanya membiarkan tanpa membawa anak ke hospital dengan segera.

Kini, Serina masih berjuang untuk mendapatkan hak penjagaan anaknya di mahkamah supaya dua orang anak ini terjaga kebajikan dan keselamatan dibawah penjagaannya.

Ada Kesan Lebam Bawah Mata Cucu, Chef Wan Berang Dengan Bekas Menantu

336d8040bd570d33b091f38672b82e1b.jpeg


Rumah tangga Serina Redzuawan dan Gavin Edward sudah pun terlerai setelah Serina memfailkan permohonan cerai di mahkamah syariah tahun lalu. Kini tampil Chef Wan bersuara di laman Instagram miliknya apabila menerima satu video yang menyayat hati. Video tersebut memaparkan anak perempuan Serina, Bella, kelihatan lebam di bahagian bawah mata.

Walaubagaimanapun, Chef Wan amat tidak berpuas hati akan nasib ditimpa cucunya dan menyuruh Serina untuk membuat laporan polis. Chef Wan juga berkesempatan mendedahkan sisi gelap sikap bekas menantunya itu kepada umum.


Sudah 3 minggu simpan dalam hati

Video ini diambil oleh Serina apabila berpeluang jumpa anaknya dan video ini dihantar kepada Chef Wan. Dia yang telah lama menahan rasa marah terhadap sikap kurang ajar bekas menantu telah mendedahkan kesengsaraan rumah tangga Serina sebenar kepada umum.

Jumpa hujung minggu saja

3f4e87e95aa1d024c027833d5ff0f98e.jpeg

Serina turut dilarang berjumpa anaknya pada hari biasa, malah, hanya dibenarkan ketemu anak pada hujung minggu saja. Chef Wan juga berasa bengang apabila dirinya juga tidak dibenarkan berjumpa cucu kesayangan.

Mat Salleh kurang ajar!

0a6a4d7c95f3776583183528f5951a04.jpeg

Sejak hari pernikahan Serina dan bekas suami lagi, Chef Wan mengakui dirinya tidak merestui perkahwinan ini dek sikap Gavin yang kurang ajar. Namun, dia terpaksa kelihatan gembira apabila berdepan anaknya dan bekas menantu.

Saya sanggup masuk lokap demi keadilan

baa9e75d60b25e79fdb8ab88133a6b6a.jpeg


Dia menyarankan agar Serina bertegas demi hak penjagaan anak-anak agar masalah demikian dapat dibanteras. Malah, Chef Wan sanggup berkorban apa saja demi keadilan walaupun perlu dihadapkan ke mahkamah dan disumbat ke dalam lokap. Maka, kes ini perlu dibawa ke muka pengadilan semula bagi mendapatkan hak penjagaan anak.

Lagak di negara orang!

0d8a5e0088b43a860dede60acdba6c43.jpeg


Chef Wan turut memberi amaran buat bekas menantunya agar memberhentikan kes buli terhadap anak dan dirinya. Malah, dia juga nekad untuk membawa kes ini ke muka pengadilan.

Credit: Chef Wan & Serina Redzuawan
Sumber: BeritaSteady

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post