Tahniah Datuk Fizz Fairuz!

Tahniah Datuk Fizz Fairuz!

Pelakon, Fizz Fairus, dilaporkan antara senarai 197 penerima darjah kebesaran dan pingat sempena Istiadat Memuliakan Ulang Tahun Hari Keputeraan Sultan Pahang di Istana Abu Bakar, Pekan, hari ini, lapor Harian Metro.

Tahniah Datuk Fizz Fairuz!
Tahniah Datuk Fizz Fairuz!

Fiz Fairuz atau nama sebenar, Mohd Fairus Zainal Abidin, menerima Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) yang membawa gelaran Datuk.

Sementara itu di akaun Instagram Fizz Fairus dan isterinya Almy Nadia, dihujani dengan ucapan tahniah dari para peminat. Almy Nadia juga terdahulu memuat naik gambar 'Alhamdulillah' dengan kapsyen, "Syukur Alhamdulillah penghulu segala hari. Amin amin, #proudofu @FizzFairuzOfficial."

ARTIKEL MENARIK: Janna Nick Buat Sheila Rusly Menangis?

loading...



A post shared by Almynadia (@almynadia86) on Jan 26, 2018 at 12:24am PST
22 Ogos 2017, Fizz Fairuz pernah dilaporkan menerima anugerah Darjah Sri Indera Mahkota Pahang (SIMP) yang membawa gelaran Datuk selepas beliau berkongsi gambar dirinya berpernampilan berbaju Melayu dengan selempang kuning di Instagramnya. 


Bagaimanapun, Fizz menafikan dakwaan itu dan beliau sebenarnya hanya memenuhi undangan sebagai juruacara majlis perkahwinan diraja di negeri berkenaan. 

via The Reporter

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post