Janna Nick Buat Sheila Rusly Menangis?

Janna Nick Buat Sheila Rusly Menangis?

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Pada tahun 2016, Janna Nick memulakan kerjaya muziknya dengan melepaskan single debutnya, “Mungkin Saja”, diikuti oleh single follow-upnya, “Akan Bercinta”.

Janna Nick Buat Sheila Rusly Menangis?
Janna Nick Buat Sheila Rusly Menangis?

Janna dilahirkan pada 1 Jun 1995 di Sungai Petani, Kedah kepada keluarga dari keturunan Cina, Pakistan dan Siam. Beliau adalah anak kedua daripada empat beradik dan berpendidikan di Sijil Pelajaran Malaysia.

Janna Nick memulakan kerjaya lakonannya pada tahun 2012 dengan memainkan peranan kecil dan menyokong beberapa drama teleomvie dan TV. Dia mendapat peranan terobosannya sebagai Nur Jannah dalam drama primitif TV3 Syurga Nur yang dipasangkan dengan Amar Asyraf. Dia kemudian membintangi Iman Firdaus di Kau Aku Kita yang disiarkan di rangkaian yang sama, berpasangan dengan Saharul Ridzwan, yang memenangi kategori Pelakon Pilihannya di Festival Drama Festival Kuala Lumpur 2016.

ARTIKEL MENARIK: Gambar sekitar Majlis Pernikahan Yuna, Cantik betul Pelamin

loading...

Dia juga muncul dalam video muzik Siti Nurhaliza, “Mikraj Cinta”. Pada tahun 2016, Nick melancarkan single debutnya, “Mungkin Saja”. Pada tahun 2017, dia membuat debut filemnya dengan Kimchi Untuk Awak yang dibintangi Aiman Hakim Ridza dan Emma Maembong di mana dia bermain Zara, salah satu antagonis utama filem itu. Juga pada tahun yang sama, dia membintangi Fattah Amin di My Coffee Prince, sebuah remake Malaysia dari siri televisyen Korea Selatan 2007, The 1st Shop of Coffee Prince. Dia juga mengeluarkan lagu berjudul “Akan Bercinta” yang merupakan lagu kedua.


Sila tonton video:


Sumber – dharian

Alolo… Sweetnya Sheila Rusly Panggil Janna ‘Baby’



SIAPA sangka pada mulanya hubungan mereka ini hanya sebagai seorang pelakon dan penerbit. Kini mereka bagaikan anak-beranak!

Ada ke masih tak kenal pelakon Janna Nick yang namanya semakin mencanak naik selain penerbit serba boleh, Sheila Rusly? Mesti semua kenal kan?

Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner, 22, mula popular selepas drama Syurga Nur yang merupakan drama pertamanya bersama JS Pictures.

Walaupun waktu mula-mula nak terima tawaran sis Sheila, Janna macam takut-takut. Mana taknya, waktu tu banyak pulak gosip pasal JS Pictures.

Nasib baik gadis kelahiran Kedah ni bijak dan dia terima tawaran Sheila dan suami, Jinggo. Akhirnya sekarang nama Janna semakin dikenali dan bakatnya semakin bersinar.

Sebelum ni ada je suara sumbang yang bergosip, kononnya Janna ni artis kesayangan Sheila dan Jinggo. Tapi Sheila sendiri tak boleh nak nafikan sebab memang Janna rapat dengan family mereka.
Tengok la video ni, Sheila sendiri panggil Janna dengan panggilan ‘baby’. Alolo… Sweetnya baby besar ni! Suka sangat tengok keletah mereka ni.


Jadi artis yang lain jangan jealous okay. Sheila pun cakap yang Janna ni macam bayangan Sheila Rusly Junior. Anak-anak Sheila sendiri selesa dengan Janna yang diorang sendiri rasa macam kakak kandung.
Kebanyakan artis baru mereka akan rasa gerun dengan Sheila sebab beliau salah seorang penerbit yang boleh dipanggil ‘singa’. Memang lah dia perlu jadi ‘singa’ sebab ada berlakon macam kayu!

Sheila dengan suami pun memang layan Janna macam anak sendiri. Dibagi makan, dibagi tempat tidur. Untungnya Janna dapat jadi anak angkat sis Sheila.

Mereka pun dah berkongsi banyak ilmu tentang lakonan. Sheila pun banyak mengajar Janna tentang realiti dunia artis yang sebenar. Jangan ingat jadi artis ni senang.

Janna selalu diberi tunjuk ajar dan dinasihati supaya jangan cepat melatah kalau-kalau ada gosip busuk tentang dirinya tu.



Kalau anda semua ada follow Jinggo dekat Instagram, mesti ada tengok video keakraban Janna dan keluarga ni. Banyak video diorang sama-sama.

Waktu hari jadi Janna yang lepas pun, Sheila dengan Jinggo ada buat birthday surprise dekat Janna. Comel je diorang ni kan. Memang macam anak-beranak.

Semoga hubungan baik antara penerbit dan pelakon popular ini akan terjalin selamanya. Mudah-mudahan karier Janna sebagai pelakon dan penyanyi akan bertambah sinar selepas ini. – MYNEWSHUB.CC/Ainaa Hafizah

 KRT.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post