Kamal Adli, thanks again buat I jadi ‘badut’ dan libatkan I dalam masalah hubungan korang – Zahirah MacWilson

Kamal Adli, thanks again buat I jadi ‘badut’ dan libatkan I dalam masalah hubungan korang – Zahirah MacWilson

Susulan dituduh menjadi punca keretakan hubungan antara Emma Maembong dengan Kamal Adli, Zahirah MacWilson tampil menafikan dakwaan itu dan memuat naik screenshot perbualannya bersama Kamal di Instagramnya.

Kamal Adli, thanks again buat I jadi ‘badut’ dan libatkan I dalam masalah hubungan korang – Zahirah MacWilson
Kamal Adli, thanks again buat I jadi ‘badut’ dan libatkan I dalam masalah hubungan korang – Zahirah MacWilson

"Petik nama orang pandai, kencing GF pandai, cover kesalahan sendiri kat media pandai, kutuk kawan baik pandai.

"If you can't be professional, don't drag people to your mentality. Jangan disrespect nama orang, kerja orang dan life orang. Jadi matang sikit dan jangan nak perasan lebih. Fokus kat kerja instead of jahanamkan image orang.

BACA: “Saya sudah tahu siapa Kamal yang sebenarnya dan hubungan kami putus” – Emma Maembong tak nafikan dakwaan Zahirah Macwilson punca dia dan Kamal Adli putus

loading...

"Tak pasal-pasal disebabkan kerja bangang macam ini, orang lain nampak teruk. Stop the story telling.

"Pagi-pagi buta dah kena hadap benda-benda macam ini. Apologise to both parties and stay the heck outta my way," kata Zahirah.

9.jpg

Berdasarkan screentshot WhatsApp yang dikongsikan, Kamal berkata masalah yang timbul telah diselesaikan pada malam kejadian di depan semua orang, malah telah memberi penjelasan kepada wartawan hiburan.

Meskipun begitu, Zahirah kesal dengan tindakan Kamal yang tidak memberi penjelasan kepada buah hatinya, Emma, sebaliknya mendahulukan media sehingga menampakkan Zahirah sebagai 'wanita jahat' dalam isu ini.

"You petik and petik and petik nama I to Emma. You buat Emma fikir suspicious macam ada benda nak sorok. You cakap yourself malam we all jumpa that you sengaja buat macam tu kat Emma," - Zahirah.


Kamal Adli dan Zahirah Macwilson dalam drama Duda Pujaan Dara

"Look, sekarang ni I sebut nama you sebab I bengang malam tu you tiba-tiba tukar character," - Kamal

"You ingat ini belakon ke apa tukar-tukar character? This all started because you reka mesej. You letak I as bahan and petik nama I. Fck that, but* ah. Tak pasal-pasal aku yang kena." - Zahirah

"Yes, memang I petik nama you pasal isu mirror tu. Emma tak boleh terima je. Ada ke kita keluar? Tak ada kan? Ada jumpa ke? Tak ada kan? So apa you nak cuak? I akan explain la mende tu kat reporter. You ada mesej I ke pasal tu, tak ada kan? Tak ada apa-apa bukti pun text n dengan I. So apa you nak macam ni?" - Kamal


1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Kamal juga bersumpah bahawa dia tidak pernah beritahu Emma yang mereka pergi ke pusat karaoke berdua, sebaliknya pergi secara berkumpulan.

"Buat apa I nak bodohkan diri nak cakap karaoke berdua?"


5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Malah Kamal telah meminta maaf dan memberi penjelasan kepada kekasih Zahirah, Zul Ariffin. Namun terkejut apabila mendapat tahu Emma telah mengeluarkan kenyataan di media.

Dalam kenyataan Emma sebelum ini mengatakan hubungannya dengan Kamal sudah berakhir kerana dia tidak boleh bersama dengan orang yang menipu. Malah Emma turut kecewa dengan Kamal yang mengkhianati kepercayaan yang diberikan sehingga memusnahkan hubungan mereka yang dijalin sejak tiga tahun lalu.

Sumber - The Reporter

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post