Md Yunos Tampil Membuat Pengakuan Yang Mengejutkan, Berikutan Dituduh Cuba PERKOSA Artis

Md Yunos Tampil Membuat Pengakuan Yang Mengejutkan, Berikutan Dituduh Cuba PERKOSA Artis

Dituduh Cuba PERK0SA Eina Azman, Akhirnya Jamal Md Yunos Tampil Membuat Pengakuan Yang Mengejutkan Ini!!!

Dituduh Cuba PERK0SA Eina Azman, Akhirnya Jamal Md Yunos Tampil Membuat Pengakuan Yang Mengejutkan Ini!!!
Dituduh Cuba PERK0SA Eina Azman, Akhirnya Jamal Md Yunos Tampil Membuat Pengakuan Yang Mengejutkan Ini!!!

Masih ingat tak anda dengan kontroversi beberapa tahun lepas dimana aktres Eina Azman didakwa telah menerima gangguan seksual daripada seorang Datuk ketika ingin berurusan dengan VVIP itu mengenai urusan jual beli kereta Mercedes bernilai RM220,000.

ARTIKEL MENARIK: Sultan Brunei Sangka Rosmah Mansor Adalah Perdana Menteri Malaysia ??

loading...

Terbaru, ada pihak yang mendakwa bahawa individu yang dimaksudkan Eina itu sebenarnya Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos. Menerusi portal The Rakyat Post, Datuk Jamal Md Yunos mengakui beliau mengenali Eina Azman kerana terlibat dalam bidang perniagaan yang berkaitan dengan dunia hiburan.

Saya kenal Eina Azman dan pernah bertemu beberapa lagi artis lain. Saya tahu Eina tidak pernah membaut kenyataan sedemikian dan mempercayai ada pihak yang sengaja  mengaitkan nama saya dalam kes ini.

Saya menafikan semua dakwaan yang mengaitkan saya dengan Eina Azman. Saya membuat laporan polis ke atas semua dakwaan dan fitnah di laman sosial yang tidak berasas.

Datuk Jamal Md Yunos berkata sedemikian selepas selesai membuat laporan polis berhubung isu tersebut di Balai Polis Ampang Jaya. Tuduhan itu dipercayai disebar oleh pihak lawan beliau dalam dunia politik.

Sumber Berita: THE RAKYAT POST

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post