Tahukah Anda? Mengapa Melahirkan Anak Luar Nikah SANGAT MUDAH

Tahukah Anda? Mengapa Melahirkan Anak Luar Nikah SANGAT MUDAH

Assalammualaikum.

Semoga semuanya sihat selalu. Pasti ramai yang tertanya-tanya, kenapa orang perempuan yang mengandung anak luar nikah ni senang je beranak? Mengandung pun orang tak perasaan. Tak ada jalan terkedek-kedek bila dah tengah sarat. Tahu-tahu je dah bersalin dan dah ada anak satu.

Tahukah Anda? Mengapa Melahirkan Anak Luar Nikah SANGAT MUDAH
Tahukah Anda? Mengapa Melahirkan Anak Luar Nikah SANGAT MUDAH
Jom baca jawapannya di bawah:

ARTIKEL MENARIK:

loading...

Kata-Kata seorang ustaz yang mengajar saya tentang agama, ketakutan membuatkan seorang 'gadis terlampau', terlanjur dan dapat melahirkan anaknya dengan mudah.

Katanya lagi, bermula dari perhubungan yang salah, apabila hamil tidak timbul kepayahan sebagaimana wanita-wanita biasa ketika sarat mengandung, Allah cabut rasa kepayahan itu supaya tidak mendapat pahala sebagaimana wanita-wanita lain yang bersusah payah ketika hamil hasil pernikahan yang sah.

Kadang-kadang tanda-tanda sebagai orang hamil juga tidak kelihatan. Perutnya tidak nampak besar, boleh pula berjalan dengan gagahnya. Kadang-kadang boleh pergi sekolah dan ambil aktiviti padang sebagaimana pelajar lain, sedangkan sebenarnya sedang sarat mengandung. Itu satu lagi nikmat yang dicabut.

Kemudian apabila melahirkan anak nanti, mudah sahaja anak itu keluar hingga dalam tandas pun boleh selesai. Maka pahala sakit oleh sebab melahirkan anak itu telah diangkat daripadanya. Wanita biasa, pada keadaan begini perlu dibantu oleh bidan yang mahir, itu pun susah dan sakit untuk melahirkan anak, tetapi wanita yang terlanjur itu mudah sahaja.

Setelah anak itu lahir, mereka sumbatkan ke dalam mangkuk tanda dan flush. Mengapa begitu kejam ? Kerana perasaan kasih dan sayang sudah dicabut daripadanya.
Oleh itu kepada semua gadis, usah 'mudah' terlampau.. Betapa cinta mana pun kamu kepada seorang lelaki, usah serahkan diri kamu secara yang salah. Kamu akan dihantui perasaan bersalah sepanjang hayat kamu. Sekurangnya kamu boleh cuba memikat untuk memiliki secara sah.

Inilah jawapannya.

Apa pun ini semua kuasa Allah dan rezeki masing-masing. Ada juga yang dapat rezeki mudah bersalin.

Wallahua'lam

Jangan lupa share berita ini supaya rakan dan keluarga anda turut sama berilmu seperti anda.
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post