Netizen Kecam Buku Fattah ‘Bangang’ Dan Penuh Selfie

Netizen Kecam Buku Fattah ‘Bangang’ Dan Penuh Selfie

‘MELETUP’ dengan lagu Wanita Terakhir, Fattah Amin mengembangkan bakatnya dalam bidang penulisan dengan menghasilkan sebuah buku bertajuk 99 Kata-Kata Fattah Amin yang baru dilancarkan Sabtu lalu.

Netizen Kecam Buku Fattah ‘Bangang’ Dan Penuh Selfie
Netizen Kecam Buku Fattah ‘Bangang’ Dan Penuh Selfie

Kandungan buku yang dipenuhi dengan kata-kata semangat dan inspirasi kepada pelakon berusia 27 tahun sepanjang bergelar anak seni.

ARTIKEL MENARIK:
1. Wajah Isteri Zarul Umbrella & Anak Perempuannya Berusia 19 Tahun Yg Cantik!!.. Bukan Lelaki Kalu Tak Jatuh Cinta Dgn Kecantikan Anaknya Ini..

2. FUH !!! HOT GILERR !! 12 Foto Anak Gadis Zainal Abidin Yang Terlalu Ikut Gaya Hidup Barat..GAMBAR KE-3 MEMANG BERANI BETUL...TAK SANGGUP NAK LIHAT...

3. Ini Yang Dinanti Ramai!! Senarai Penuh 15 Peserta Maharaja Lawak Mega 2017!!! Ada Jozan? Sepahtu? Nombor #9 & #11 Tu Memang Tak Sangka IN LIST!!!

4. MERECIK OIII !!Siapa Kata Anak Che Ta Dengan Zain Je COMEL Ni haAA 11 Gambar Terkini AnakAnak Sari Yanti Kekasih Jep Sepahtu Yang Tak Pernah Dipertontonkan di kaca tv sungguh Comel...no 3 TUH Memang comel sangattt...

5. Rupa-Rupanya Inilah SEBAB Pengasas Sendayu Tinggi, Rozita Ibrahim Buka Purdah Secara Tiba-Tiba Selepas 3 Tahun!

loading...

Nyata, pelancaran buku tersebut mendapat kecaman daripada netizen yang menganggap buku tersebut tidak sepatutnya diterbitkan dan Fattah hanya mengambil peluang di sebalik popularitinya sekarang.

Netizen mengkritik isi kandungan buku tersebut yang hanya dipenuhi dengan kata-kata inspirasi dan gambar Fattah serta harga yang dikenakan tidak sesuai iaitu RM58 untuk Semenanjung Malaysia dan RM68 untuk Sabah dan Sarawak.






Ada juga netizen menasihatkan Fattah untuk memperbaiki mutu lakonan daripada mencuba bidang lain.

“Fattah Amin patut siapkan dirinya dengan bekalan menjadi aktor dan penyanyi yang baik. Bukan mencuri peluang cari untung bikin buku pula,” tulis Fazleena Hishamuddin.

Buku yang dihasilkan Fattah, 27, itu dilakukan sejak tiga bulan lalu sebagai usaha untuk berkongsi dengan peminat supaya mereka juga mendapat inspirasi daripada buku tersebut.

Sumber – MYNEWSHUB.CC


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post