Azwan Ali Mengamuk Besar, Neelofa Padam Komennya...

Azwan Ali Mengamuk Besar, Neelofa Padam Komennya...

Lama juga Diva AA iaitu Azwan Ali menyepi daripada dunia hiburan bukan? Jarang juga kita dengar sebarang kontroversi sejak beliau mula sibuk dengan perniagaan redang Diva AA.

Azwan Ali Mengamuk Besar, Neelofa Padam Komennya...
Azwan Ali Mengamuk Besar, Neelofa Padam Komennya...

Terbaru Diva AA telah mencuri perhatian ramai apabila beliau meluahkan rasa tidak puas hati kepada pengacara dan pelakon popular Neelofa.



ARTIKEL MENARIK:
1. TERKINI ! Lepas Isu Lupa Lirik, Bekas Isteri Ameng Dedah Kelakuan Ameng, Betul Ke Sampai Macam Ni Ameng Oiii ???

2. (VIRAL) Korang Mesti Tak Sangka yang Artis Kesayangan Korang NI sebenarnya Melatah !! Alahai Comelnya... GElak Tak Kering Gusi Lihat Video ni... Tapi Yang Malunya LIhat Melatah sampai Nampakkkk....

3. "Hancur Betul Dia Menyanyi! Betul-betul Hancur!", Tidak Tahan Di Kritik Oleh Tasha Mansahar Ini Tindakan Fazura Kepada Tasha Mansahar! Wow! Memang Berani Fazura!

4. Tindakan Aksi Menggedik Neelofa Dengan Bukan Mahram Ketika Bersiaran 'Live' Mengundang Pelbagai Reaksi

5. Akhirnya Pembuat Kek Kahwin Amar Bahrain & Amyra Rosli Dedah Cerita Sebenar Kes Kek Kahwin BERULAT !!!

Ini kerana Azwan ada menegur gaya dan cara sikap Neelofa yang dirasakan kurang sesuai sebagai seorang wanita yang sudah bergelar Hajah apatah lagi ketika bersentuhan dengan Fattah Amin.



Malangnya komen Azwan telah dipadam berulang kali daripada Instagram Neelofa dan ia menimbulkan kemarahan Azwan.

Pendapat Azwan itu menerima pelbagai reaksi daripada netizen, ada yang bersetuju bahawa Neelofa kelihatan agak keterlaluan manjanya bersama Fattah. Untuk pengetahuan semua, komen yang menyokong Azwan juga akan dipadam daripada Instagram Neelofa.



Sehingga kini tiada lagi respon yang diberikan oleh pihak Neelofa berhubung isu ini. Mungkin juga Neelofa enggan mengambil peduli akan perkara berkenaan meskipun ia agak hangat diperkatakan di Instagram Azwan.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post