TERKINI ! Lagi Kes Budak HILANG ... Kali Ini Lebih DAHSYAT ! Apa Nak Jadi Dengan Malaysia Ni !

TERKINI ! Lagi Kes Budak HILANG ... Kali Ini Lebih DAHSYAT ! Apa Nak Jadi Dengan Malaysia Ni !

KUANTAN: Seorang kanak-kanak lelaki berumur 10 tahun dikatakan hilang Jumaat lalu ketika keluar menyidai kain di hadapan rumahnya di Kampung Tengah di sini.

TERKINI ! Lagi Kes Budak HILANG ... Kali Ini Lebih DAHSYAT ! Apa Nak Jadi Dengan Malaysia Ni !
TERKINI ! Lagi Kes Budak HILANG ... Kali Ini Lebih DAHSYAT ! Apa Nak Jadi Dengan Malaysia Ni !
Kanak-kanak itu Muhammad Amirul Hakim Abdullah disedari hilang oleh ibunya Mime Azura Mohd Noor, 33, kira-kira pukul 11 malam.


ARTIKEL MENARIK: TERKINI ! Isteri Pembunuh Akhirnya Berlaku Jujur Dedah Aib Suaminya Sendiri..

"Tolonglah cari anak saya. Hati saya tidak keruan memikirkan apa nasib anak saya. Setiap hari saya mencarinya," kata Mime Azura kepada pemberita.

Anak sulungnya Nurul Ain, 14, memaklumkan adiknya yang dipanggil Mirul ada meminta izin untuk menyidai kain pada pukul 6.30 petang.
Ibu berkenaan telah membuat laporan polis pada Ahad serta memuat naik gambar anaknya di Facebook Warga Kuantan.

Mime Zura berkata anaknya pernah beberapa kali tidak pulang ke rumah tetapi tidak lama.

"Selalunya hanya sehari sahaja dan Mirul akan pulang. Bagaimanapun kali ini sudah terlalu lama dia hilang. Sudah hampir lima hari. Saya juga bertanya kawan-kawan anak saya, namun mereka tidak tahu," katanya.

Sementara itu Ketua Polis Daerah Kuantan, ACP Abdul Aziz Salleh berkata pihak polis sedang giat mencari mangsa.

Orang ramai yang berjumpa mangsa atau mempunyai maklumat berkaitan kehilangan mangsa diminta menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan di talian 09-5132222 atau 09-5132512.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post