Anak Alami MASALAH OTAK Selepas Ditengking Ibunya ... Lihat Apa Berlaku Pada Anak Ni !

Anak Alami MASALAH OTAK Selepas Ditengking Ibunya ... Lihat Apa Berlaku Pada Anak Ni !

Kanak Kanak Alami Masalah Otak Selepas Ditengking Ibunya|Kadang niat kita untuk menengking hanya untuk melindungi anak kita agar tidak melakukan sesuatu yang tidak baik,tapi tidak semua tengkingan kita berhujung dengan sebuah pengajaran yang baik.

Anak Alami MASALAH OTAK Selepas Ditengking Ibunya ... Lihat Apa Berlaku Pada Anak Ni !
Anak Alami MASALAH OTAK Selepas Ditengking Ibunya ... Lihat Apa Berlaku Pada Anak Ni !
Perkara itulah yang di alami oleh seorang ibu yang terpaksa menyesal seumur hidup karena anaknya mengalami masalah otak hingga di masukkan kehospital selepas ditengking terlalu kuat .berikut kisahnya.


ARTIKEL MENARIK: AKHIRNYA, PUNCA Sebenar Terhempas HELIKOPTER Di TAWAU Pagi Tadi TERBONGKAR !. Rakyat Malaysia Perlu Tahu Perkara Ini.

“Pada jumaat bulan lalu Auby anak saya enggan untuk mandi,disebabkan hari semakin lewat saya cuba paksa,tapi anak saya mau minta nenen mandi tak mau.

Karena berang saya bukak baju anak saya dan memaksanya mandi kemudian dia cuba berdegil hingga saya tengking dengan perkataan DIAM! ! dengan suara yang cukup tinggi.

Setelah tengkingan pertama,Auby berkata,dede sayang mami sambil mengelus pipi saya,saya abaikan begitu saja tidak ada reaksi yang menunjukkan perhatian atas apa yang sudah dilakukan auby tadi.

Setelah siap mandi saya mengangkatnya ke bilik,didalam bilikpun anak saya meminta nenen sambil menangis,saya kembali tengking anak saya dengan suara tinggi kemudian dia diam dan tidak menangis.

auby kemudian dibawa ayahnya ke ruang tengah tengok tv,tiba tiba auby menunduk,matanya terbeliak dan tubuhnya dingin.

Saya memeluk auby dan membawanya kehospital.sepanjang jalan saya merasa menyesal dan menangis,sungguh sakit rasanya melihat auby seperti itu,saat itu saya hanya bisa beristigfar dan meminta maaf ke auby,itulah kata kata yang sayak ucapkan berulang ulang.

Bagaimanapun ibu beranak satu itu berkata selepas membuat rawatan beberapa minggu anaknya auby kembali puih seperti semula.

Selain daripada itu doktor yang merawat auby sempat berpesan kepada ibu anak itu agar tidak meninggikan suara apabila si anak mahukan sesuatu yang mereka inginkan.

Tengkingan yang kuat dapat melukai hati dan perasaan mereka hingga menciderakan urat saraf otak yang masih tidak kuat.

Auby hanya titipan,ketika saya perlakukan dia dengan tidak baik,Allah bila bila masa boleh mengambilnya,Alhamdulillah ALLAH masih memberi kesempatan pada saya untuk menjaga dan membesarkan auby.katanya.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post