Inilah 10 Gambar Anak Selebriti Malaysia Paling ‘HANGAT’ Di Media Sosial… Yang No.8 Tu Serius Baru Harini Tahu??

Inilah 10 Gambar Anak Selebriti Malaysia Paling ‘HANGAT’ Di Media Sosial… Yang No.8 Tu Serius Baru Harini Tahu??

Selebriti mahupun usahawan terkenal di Malaysia bukan sekadar mempunyai bakat dalam bidang masing-masing malah di antara mereka yang mempunyai rupa dan menjadi kegilaan peminatnya.

Inilah 10 Gambar Anak Selebriti Malaysia Paling ‘HANGAT’ Di Media Sosial… Yang No.8 Tu Serius Baru Harini Tahu??
Inilah 10 Gambar Anak Selebriti Malaysia Paling ‘HANGAT’ Di Media Sosial… Yang No.8 Tu Serius Baru Harini Tahu??

Jika di lihat pada selebriti yang sudah berkahwin dan dikurnikan cahaya mata, kecantikkan dan ketampanan pasangan ini akan diwarisi pada anak-anak mereka. Malah ada yang lebih cantik dan segak berbanding dengan ibubapa mereka sendiri.

Berikut antara selebriti bersama anaknya yang menjadi pilihan penulis.

ARTIKEL MENARIK: Reaksi Almy Nadia Selepas Suami Dapat Datuk

loading...

1.Sheila Majid dan Kayda Aziz

15-103.jpg


Penyanyi hip hop dan rapper, Kayda Aziz mendedahkan ibunya, Datuk Sheila Majid seorang wanita yang tegas dan garang.

Pun begitu semasa merakamkan lagu bersama untuk lagu Sinaran dalam nafas baru, Kayda Aziz atau nama sebenarnya Wan Nur Khaleda,27, memberitahu Sheila seorang penyanyi yang profesional.
Kayda merupakan anak hasil perkahwinan Sheila dengan bekas suami iaitu komposer dan penerbit muzik, Datuk Roslan Aziz.

2. Jamal Abdilah dan Osama Yamani

15-104.jpg


Ayah kepada Osama Yamani, 13, dan Ahmad Zaki Yamani, 8, ini secara jujur memberitahu, dia sudah beberapa kali diminta oleh anak-anaknya supaya berkahwin lagi. Hubungan rapat yang terjalin antara Jamal dan anak-anak sedikit sebanyak membuka ruang buat dia berkongsi perasaan dengan zuriatnya itu.

“Osama sudah faham, dia semakin matang. Selalu juga dia menyuruh saya supaya berkahwin semula. Sebagai anak yang sulung, mungkin dia lebih faham keadaan dan menjadi kasihan dengan saya.
3. Linda Jasmin dan Qalif Khan

15-105.jpg


“Qalif merupakan satu-satunya anak lelaki saya dan harapan saya. Dia anak yang baik dan mendengar kata.” Mengenai Que pula, Qalif memberitahu bapanya tersebut membesarkannya dengan menekankan aspek disiplin.

“My dad is a disciplinarian person. Dia tegas dalam membesarkan kami. Tapi jangan salah anggap, tegas hanya bila perlu dan untuk perkara-perkara tertentu sahaja. Saya tahu, bapa bersikap seperti itu kerana mahukan yang terbaik buat saya kala menempuh hidup.”

4. Normah Damanhuri dan anak perempuanya Liana Rosli

15-106.jpg

MUNGKIN ada yang tidak mengenali pemilik nama Liana Rosli. Tapi anda mungkin kenal dengan Kak KM kan? Liana Rosli atau nama glamournya, Kak KM ni memang dah tak perlu lagi nak diperkenalkan. Kak KM merupakan anak keempat kepada pelakon veteran, Normah Dmanahuri dan pemilik produk jamu kecantikan, Sweet Dara.


5. Normala Samsudin & Ruhila Roslan
15-107.jpg


Ruhila mewarisi kecantikan ibunya, dan sangat suka dengan aktiviti luar serta ekstrem.

7. Kuza dan Puteri Naziha

15-108.jpg


Kuza pernah mengatakan tidak membenarkan anak-anaknya mengikut jejak langkahnya sebagai pelakon dan bergelar selebriti kerana dia sudah menempuhi pahit getir sebagai artis popular.

8. Zainol McWilson dan Zahirah Mcwilson

15-109.jpg


Zainol mendirikan rumah tangga dengan Maslinda selama 22 tahun dan bercerai pada 9 November lalu dan mendapat empat orang anak termasuk pelakon Zahirah MacWilson.

9. Bernard Chandran & Terimunite Lournard Chandran

15-110.jpg


Bernard yang mengahwini model terkenal, Datin Mary Lourdes padatahun 1990 itu dikurniakan lima orang anak, Terimunite LournardChandran, 14, Trunan Lournard Chandran, 12, Tanzanite LournardChandran, 10, Tanestrran Lournard Chandran, 7 dan Thanyakumari LournardChandran, 6.
Uniknya, setiap nama anak-anaknya menggambarkan perjalanan hidupBernard selama lebih 10 tahun. Misalnya, Terimunite adalah kisah cintabeliau dan isteri, manakala Trunan menceritakan perihal perniagaan yangdiceburi.

10. Sofea Jane & Arissa Meor

15-111.jpg


Nama Arissa Meor mungkin kurang dikenali, namun dia pernah mendapat perhatian beberapa tahun yang lalu disebabkan aksi-aksi beraninya melalui akaun Instagram miliknya.

Malah, kelibat wanita ini turut dikatakan sebagai anak kepada pelakon Sofea Jane. Makanya, tidak mengejutkan wanita ini menjadi perhatian netizen.

Sumber: hangat.com

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post