VIDEO: UPDATE ! Dah Puas Maki Orang Macam-Macam, Julia Buat Pengakuan 'Julia Hari Tu Bukan Saya !'

VIDEO: UPDATE ! Dah Puas Maki Orang Macam-Macam, Julia Buat Pengakuan 'Julia Hari Tu Bukan Saya !'

SELEPAS dua hari berlalunya drama serangan terhadap syarikat rakaman Music Valey Malaysia (MVM), pengurus penyanyi Saleem iaitu Julia Bachok akhirnya sedar dia telah melakukan kesilapan.

VIDEO: UPDATE ! Dah Puas Maki Orang Macam-Macam, Julia Buat Pengakuan 'Julia Hari Tu Bukan Saya !'
VIDEO: UPDATE ! Dah Puas Maki Orang Macam-Macam, Julia Buat Pengakuan 'Julia Hari Tu Bukan Saya !'

Atas dasar itu dia yang juga isteri penyanyi legenda itu tampil memohon maaf atas perbuatan yang digambarkan sebagai tidak wajar oleh sebahagian besar netizen.

ARTIKEL MENARIK: Siapa Suka Hal 'Dalam Kelambu' Dijaja, Saya Diam & Sabar Tapi Dia Semakin Melampau - Joy Refva

loading...

Menurut Julia, keadaan marahnya ketika itu membuatkan dia tidak dapat menahan sabar sehingga mendorong dia melontarkan kata-kata yang tidak sepatutnya.

"Assalammulaikum, saya selaku pengurus kepada saleem. Ini adalah sebenarnya saya. Julia yang tiga hari lepas bukan saya.

"Saya ingin memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei, Singapura, terutama sekali orang Johor.

"Bila tengok video saya balik, saya amat sedih. Saya mohon maaf sekali lagi. Masa saya marah itu keadaan emosi, dan tekanan dengan suami baru keluar hospital.

"Dengan tekanan keadaan-keadan di luar sana yang saya tak dapat control. Saya amat menyesal dan mohon maaf kepada yang terkesan dengan kata-kata saya," kata Julia.

Permohonan maaf itu dibuat Julia dalam liputan langsung dibuat oleh Utusan Online pada Jumaat.

Anda tonton penuh video di bawah ni:


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post