(FULL STATEMENT) Inilah Pendedahan Penuh Dari Mulut Joy Revfa Sendiri Tentang Apa Yang Berlaku Dengan Hafiz Hamidun

(FULL STATEMENT) Inilah Pendedahan Penuh Dari Mulut Joy Revfa Sendiri Tentang Apa Yang Berlaku Dengan Hafiz Hamidun

Hari ini Joy Revfa akhirnya tampil kepada media untuk membicara apa yang berlaku tentang isu rumah tangganya dengan selebriti Hafiz Hamidun.

(FULL STATEMENT) Inilah Pendedahan Penuh Dari Mulut Joy Revfa Sendiri Tentang Apa Yang Berlaku Dengan Hafiz Hamidun
(FULL STATEMENT) Inilah Pendedahan Penuh Dari Mulut Joy Revfa Sendiri Tentang Apa Yang Berlaku Dengan Hafiz Hamidun

Joy Revfa dan Hafiz Hamidun telah menuntut pembubaran perkahwinan mereka kerana penyanyi nasyid itu mendakwa pernikahan mereka tidak sah.

ARTIKEL MENARIK: AKHIRNYA TERBONGKAR! Joy Revfa Fail Permohonan Pembubaran Perkahwinan Selepas Hafiz Hamidun Dakwa Perkahwinan Tak Sah

loading...

Usahawan popular itu menceritakan Hafiz Hamdiun secara tiba-tiba mendakwa pernikahan tidak sah dan telah mengabaikan Joy Revfa.

Ini komen penuh dari Joy Revfa dalam satu temubual:

"Ada kata saya tipu suami saya iaitu saya masih isteri orang, sebenarnya itu dah selesai dah lama, Hafiz tahu penceraian dengan bekas suami

"Sepanjang 2 minggu bersama, hanya 6 hari saja kami duduk bersama, kemudian kami jalani penggambaran Romantika.

"Sepanjang jadi suami, dia seorang yang penyayang dan kami telah melalui, mengadakan hubungan suami isteri bersama.

"Selepas honeymoon, pada 23 hari bulan, dia datang ke rumah saya, dengan tiba-tiba mengatakan nikah kita berdua tidak sah dan saya rasa sangat sedih, rasa macam tak adil untuk saya sebagai seorang isteri.

"Setelah 23 hari bulan, dia dah abaikan saya, dia melepaskan saya, dia tak anggap saya siapa-siapa, demam saya sakit saya dia dah tak peduli dah.

"Jadi saya sendiri dengan anak saya di rumah yang sentiasa menanti dia datang tapi sayangnya dia tetap tak mengaku, dia berpegang teguh yang nikah tak sah.

"Bagi saya, saya yakin nikah saya ini adalah sah.

"Saya pernah dengar dari beberapa pihak yang mengatakan Hafiz tidak pernah menyentuh saya, bila sampai telinga saya, saya rasa tak adil untuk saya.

"Saya fail untuk tuntut hak saya sebagai isteri dan wanita.

"Saya ada bagi mesej, merayu. Tapi dia seolah olah tidak mengaku saya isterinya namun saya akui dia suami saya walaupun diabaikan sebegini.

"Kami tak pernah bergaduh, saya berbaik beberapa hari yang lalu melalui SMS dan kami telah berdamai.

"Saya tak akan berbalah dari fitnah-fitnah yang lain, saya failkan faraq untuk selesaikan masalah

"Sebenarnya sebagai suami isteri, saya ingin pertahankan (perkahwinan) ini walaupun pihak (Hafiz) masih meragui.

"Saya harap Hafiz beri kerjasama dan berharap Hafiz pertahankan (perkahwinan).

Untuk pengetahuan, Joy Revfa dan Hafiz Hamidun bernikah pada 1 Mei yang lalu dan hanya tinggal sebumbung selama 6 hari sahaja.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post