Breaking News

Tak Mau Dimadu, Seorang Ibu Bantu Suaminya R0g0l Anak Perempuan Kandungnya Sendiri.

loading...

Biasanya seorang ibu rela melakukan apa-apa demi kebahagiaan si anak. Walaupun harus bercerai dengan suaminya bila ianya merupakan pilihan terbaik untuk anaknya.

Tak Mau Dimadu, Seorang Ibu Bantu Suaminya R0g0l Anak Perempuan Kandungnya Sendiri.
Tak Mau Dimadu, Seorang Ibu Bantu Suaminya R0g0l Anak Perempuan Kandungnya Sendiri.

Namun tak begitu dengan seorang ibu, Megawati alias Wadin (35) penduduk Desa Maras Tengah Kecamatan Semidang Alas (SA). Dia merestui suami barunya Nizarudin alias Sulit (43), mer0g0l anaknya yang masih 16 tahun kerana enggan dimadukan.

ARTIKEL MENARIK:VIDEO Wanita Bunuh Diri Secara Live Selepas Dir0g0l Bapa,Abang Dan Bapa Saudara...

loading...

Kerana kelakuan jahatnya terhadap anak dibawah umur, suami isteri ini akhirnya ditangkap Sat Reskrim Polres Seluma. Hal ini didalangi oleh suspek, Megawati yang tak ingin bermadu setelah suspek Nizarudin berniat untuk bernikah lagi.

"Megawati rela menyerahkan anak kandungnya, Mekar (16) yang masih berstatus pelajar untuk disetubuhi oleh Nizarudin suami yang baru dikahwininya," tegas Kapolres Seluma Kapolres Seluma AKBP Raden Tri Wahyu Budiyanto SIK MM kepada wartawan.

Awalnya, kerana perkahwinan antara Nizarudin dan Megawati tidak dikurniakan anak. Suspek Nizarudin meminta izin untuk berkahwin lagi kerana sudah mempunyai calon yang akan dinikahinya. Namun, kerana tak ingin bermadu, Megawati pun tak mengizinkan suaminya untuk berkahwin lagi.

"Megawati tidak mahu dimadu sehingga menyerahkan anak kandungnya kepada suspek." katanya lagi.

Menurut mangsa, aksi jahat bapa tirinya itu dilakukan sebanyak dua kali di kebun Padang Capo. Setelah mendapat persetujuan dan bantuan dari ibunya sendiri.

Diceritakan, aksi jahat ini dilakukan petang Rabu, ketiganya bersama-sama ke pondok kebun milik mereka. Setibanya di pondok kebun, mangsa disetubuhi sebanyak satu kali oleh suspek. Malahan dibantu oleh ibu mangsa dengan memegang tangan mangsa. Sehingga suspek secara berleluasa melakukan persetubuhan terhadap anak tirinya itu.

Perbuatan ini dilakukan sebanyak dua kali oleh suspek bersama isterinya. Pagi harinya, mangsa yang tidak dapat menerima perbuatan ayah tirinya dan ibu kandungnya ini kemudian keluar dari pondok itu dan terus melaporkannya kepada tetangga dan neneknya.

"Mangsa berjaya melarikan diri dan mengadukan apa yang dialaminya kepada neneknya serta jiran. Sehingga mangsa pun disyorkan untuk melapor kepada pihak polis," jelasnya.

Mendapat laporan, pihak polis pun bergegas melakukan penangkapan terhadap suspek.

Tanpa berlawan, suspek berjaya ditangkap di kebunnya Desa Padang Capo. Kemudian dibawah ke Mapolres Seluma untuk mempertanggungjawabkan perbuatannya.
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments