Breaking News

Penduduk Bakar Rumah Selepas Aksi Sumbang Mahram Adik Dengan Kakak Kantoi Dengan Isteri

loading...

Isteri mana yang menyangka bahawa suami sendiri yang amat di cintai tergamak berlaku curang di belakangnya, jika wanita itu orang luar boleh diterima akal lagi tetapi yang paling mengejutkan adalah kerana kecurangan tersebut adalah bersama kakaknya sendiri

Penduduk Bakar Rumah Selepas Aksi Sumbang Mahram Adik Dengan Kakak Kantoi Dengan Isteri
Penduduk Bakar Rumah Selepas Aksi Sumbang Mahram Adik Dengan Kakak Kantoi Dengan Isteri

Penduduk di Pasar Bengkulu, Kota Bengkulu, Indonesia, telah membakar rumah milik seorang lelaki, Rizal alias Ijal, 35 tahun dan istrinya Santi, 32 tahun, selepas Rizal didapati bersetubuh dengan kakak kandungnya sendiri di rumah berkenaan.

ARTIKEL MENARIK:Video Terbaru Seorang Wanita Memandu Melawan Arus, Lepas Myvi Sekarang Toyota Vios Pula.

loading...

Perkara berkenaan terbongkar selepas Santi menyaksikan dengan matanya sendiri di mana suami dan kakak iparnya berada di dalam satu bilik dan sedang melakukan zina.

Santi yang terkejut dan marah, telah mengamuk dengan memukul dua beradik itu. Tangisannya itu telah didengari oleh jiran tetangga yang kemudian bergegas ke rumah pasangan berkenaan.

Sementara Rizal dan kakaknya, yang dikenali sebagai Yanti, telah melarikan diri melalui pintu belakang dengan menaiki motorsikal. Meskipun dikejar namun mereka berjaya melepaskan diri.

Pada masa sama, Santi yang dalam keadaan histeria itu cuba membunuh diri kerana tidak percaya dengan apa yang dilihatnya, namun berjaya ditenangkan.

Manakala penduduk yang marah kerana dua beradik itu mengotori kampung mereka telah bertindak membakar rumah terbabit sementara Santi pula dihantar pulang ke rumah keluarganya.

Santi dan suaminya sudah menetap di rumah berkenaan sejak empat tahun lalu manakala suami Yanti pula adalah nelayan dan tidak berada di rumah.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments