Header Ads

Dia pun pernah bercinta dengan suami orang dan…”Kasiren”

loading...

Kisah antara sepasang isteri Mohamad Kasiren dan isterinya nurul hidayu kini semakin tengang apabila kedua duanya mulai mendedahkan aib masing masing dilaman media sosial untuk tatapan umum

Dia pun pernah bercinta dengan suami orang dan…”Kasiren”
Dia pun pernah bercinta dengan suami orang dan…”Kasiren”

Baru baru ini Nurul hidayu mendedahkan isi kandungan laporan polis yang menyatakan kekerasan suami dan mendedahkan hubungan cinta suaminya itu dengan pelajar tingkatan tiga sehingga pernah tidur bersama di katil kelamin mereka ketika beliau berpantang.

ARTIKEL MENARIK:
1. Tak cukup duit sewa hotel dalam kereta pun jadi

2. Nurul Hidayu Pula Dedah Perangai Sebenar Suami

3. AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...

4. (Video) Demi Nyawa Keluarga, Lelaki Ini Di Hukum Gantung Sampai Mati Kerana Membunuh Perompak. Jom tengok Perkembangan Terbaru Kes Ini

5. VIDEO: GADIS MALANG ! Lepas 2 Kali Buat Hubungan Seksual, Baru Dia Tahu Rupanya Boyfrennya Seorang Wanita !


loading...

Terbaru Mohamad Kasiren mendakwa bahwa nuru hidayu pernah bercinta dengan suami orang.

Jujur,kami berdua sebenarnya berdendam dengan kisah silam yang masing masing pernah buat benda yang sama,cuma nasib tidak menyebelahi saya.

Apa yang isteri saya post termasuk cerita silam saya,saudara semua tidak tahu,saya suami yang merasainya,dia pun pernah bercinta dengan suami orang,dia sendiri pernah story ketika kami tengah Troble,kalau saya cakap panjang lebar mungkin korang tidak akan percaya katanya.

Sejurus itu,komen seorang pengguna media sosial bernama Muhammad SyafiQ Sukri telah menambahkan kekecohan apabila dia mengatakan bahwa anak Nurul hidayu bukanlah hasil hubungannya dengan Mohamad Kasiren.

Komen berkenan turut menjadi pusat perhatian dan menimbulkan persoalan ramai,bagaimanapun Nurul Hidayu menafikan perkara tersebut.


Kredit - Eberita.org


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Loading...

No comments

Powered by Blogger.