Bayi 9 Bulan Bersungguh Bangunkan Jenazah Ibu Kerana Mahu Menyusu

Bayi 9 Bulan Bersungguh Bangunkan Jenazah Ibu Kerana Mahu Menyusu

Seorang bayi Alfa berusia 9 bulan,tidak henti henti menangis apabila gagal mendapatkan Asi dari jenazah ibunya.

Bayi 9 Bulan Bersungguh Bangunkan Jenazah Ibu Kerana Mahu Menyusu
Bayi 9 Bulan Bersungguh Bangunkan Jenazah Ibu Kerana Mahu Menyusu

Lebih memilukan kata ahli keluarga,Alfa menangis berpanjangan memanti ibunya balik kerumah untuk mendapatkan asi.namun keinginan bayi berkenan tidak tercapai apabila ibu bapanya terlibat dalam sebuah kemalangan jalan raya dan maut ditempat kejadian.

ARTIKEL MENARIK:
1. "Nama Saya Rina,,,Saya berusia 19 tahun dan jatuh cinta dengan bapa saudara saya"“Saya Akan Bersetubuh DenganNYA Setiap Kali Isterinya Keluar Berkerja”..Pada Suatu hari,apabila kami bersetubuh saya terkejut apabila....

2. 'Kami Bercinta Sampai TERLANJUR, Tapi Tak Sangka Rupanya Dia ABANG KANDUNG AKU !'

3. Aku Nak "SURPRISEKAN" Mak. Tapi Apa Aku Jumpa Dalam Rumah Buat Jantung Aku Hampir GUGUR !!!

4. 'Kalau Mak Aku Sunat Aku Dulu, Mesti Aku TAK JADI MACAM NI !'.. Inilah PADAHNYA Jika Anak Perempuan Tak Disunatkan !

5. Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !


loading...

Menurut penghantar jenazah,ketika mereka sampai di rumah mangsa,terdengar tangisan bayi yang sangat kuat,kata ibu mangsa bayi itu menunggu kepulangan ibunya untuk mendapatkan asi ,kata bambang.

Selain itu bambang juga mengatakan,tangisan bayi tak berhenti meskipun sejumlah kerabat ahli keluarga cuba menenangkannya dan memberi susu formula namun bayi menolak.

Ahli keluarga terpaksa mendekatkan bayi kepada jenazah dan bayi enggan untuk berenggang ,lebih memilukan Alfa dilihat bersunggung membangunkan ibunya sambil mencari asi kerana mahu menyusu ,saya benar benar sedih dan tersentuh saat itu,dan inilah pengalaman pertama saya. ujar bambang menceritakan pengalamannya itu.



Sebelumnya pasangan suami isteri yang baru menikah pada 2015 lalu Miftah Abdillah 27 dan isterinya Rustiana Iman 27 maut ditempat kejadian apabila motor yang mereka tunggangi ditimpa pokok tumbang di Jalan Universitas Indonesia dua hari lalu menjelang magrib.





Mereka meninggalkan anak dibawah jagaan keluarga terdekat kerana mereka ingin menghadiri majlis pernikahan sahabat mereka. Kejadian berlaku disaat mereka dalam perjalanan pulang kerumah.

Sebelum kejadian berlaku,kedua pasangan suami isteri ini sempat mengambil gambar Kenangan dalam majlis pernikahan sahabat mereka itu.

Menurut saksi yang hadir dalam majlis berkenan Rustiana Iman bersungguh untuk bergambar bersama suaminya di majlis itu,siapa sangka gambar berkenan adalah lakaran memory terakhir pasangan berkenan.

Video Player
Use Up/Down Arrow keys to increase or decrease volum
Tags: 

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post