'Camni Pelamin Pakej RM3K? Buat Naya Orang Je' (3 Gambar)

'Camni Pelamin Pakej RM3K? Buat Naya Orang Je' (3 Gambar)

ALOR SETAR - Melihat pelamin begini dengan kos RM3,000 sudah tentu membuatkan hati rasa panas membara dan hilang mood nak berkahwin.

'Camni Pelamin Pakej RM3K? Buat Naya Orang Je' (3 Gambar)
'Camni Pelamin Pakej RM3K? Buat Naya Orang Je' (3 Gambar)

Sudahlah pelamin tidak seperti yang diharapkan, bila ditegur, pihak berkenaan pula memberikan respon yang agak kurang menyenangkan.. Itulah yang berlaku pada satu pasangan baru-baru ini. Gambar pelamin dan maklumbalas dari pihak berkenaan dimuat naik oleh Nur Musyriqoh Masri  di laman Facebook, mengundang kritikan netizen.


ARTIKEL MENARIK:
1. Bukti Kekuasaan Allah ! Cleaner Bangla Ini DIHINA Kerana Tengok Barang Kemas, Tapi Lihat Apa Yg Berlaku Padanya Selepas Tu !

2. GEMPAR!! Baru Jea Menyanyi LIMA PATAH PERKATAAAN, Semua JURI Serentak PUSING Kerusi Mereka..KORANG MESTI TERKEJUT!!! lihat sendiri (video).......

3. Kerajaan Myanmar Akan Menarik Semula 100,000 Pekerja Di Malaysia, Ini Nasihat MEF Kepada Najib

4. Dulu Anak Kecil Ini Jadi VIRAL Kerana Hisab Rokok 40 Batang Sehari TAPI, Lihat Foto Terkini Ardi Di Tahun 2016 Sangat Mengejutkan

5. Media Myanmar Ibaratkan Rohingya Seperti Pepijat, Kutu Busuk Penghisap Darah



4.jpg

Difahamkan, pasangan pengantin berkenaan telah bersetuju memilih paket pelamin bernilai RM3,000. Bagaimanapun, hasil yang diterima amat menyedihkan sehingga ada netizen yang mengatakan penyidai seluar dalam lebih cantik dari pelamin ini.
Malah, ada yang mengatakan bahawa ada banyak lagi pelamin pada harga permulaan RM700 sehingga RM2,000 jauh lebih menarik daripada yang tertera dalam gambar.


1.jpg

Bagaimanapun, respon dari pihak berkenaan seperti tidak dapat menerima teguran serta menunding jari terhadap pasangan pengantin yang tidak didakwanya tidak sesuai.

"Bukan faktor tempat macam mana nak letak pelamin itu. Ini faktor kenapa pelamin itu tidak setanding dengan harganya. Nilailah sendiri (komen beliau), jangan hina tempat orang," kata Nur Musyriqoh Masri.

Inilah yang selalu berlaku pada pasangan pengantin yang bakal berkahwin. Perkara yang dipersetujui tidak serupa dengan apa yang dijanjikan. Sebaik-baiknya, siasat dahulu latar belakang pihak pembuat pelamin atau mana-mana pihak yang menyediakan perkhidmatan yang berkaitan dengan majlis raja sehari agar masalah tidak timbul di hari yang penting itu kelak. - The Reporter

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post