Nabil Tak Desak Isteri Pakai Tudung Walaupun Sudah Haji

Nabil Tak Desak Isteri Pakai Tudung Walaupun Sudah Haji

PANAS: NABIL Berani Mati Dedah punca Utama Isterinya Tidak Mahu Berhijab!! ASTAGHFIRULLAH

Nabil Tak Desak Isteri Pakai Tudung Walaupun Sudah Haji
Nabil Tak Desak Isteri Pakai Tudung Walaupun Sudah Haji

Namun, gelaran Haji itu sedikit sebanyak memberi tempias terhadap isterinya, Zira apabila ada sesetengah netizen mempersoalkan imej isterinya yang tidak bertudung walaupun sudah pulang daripada Tanah Suci.


ARTIKEL MENARIK:
1. PERGHHH!! Gambar Terkini Anak Dara Mas Idayu Yang Cun Bikin Ramai Lelaki Cair

2. TERBARU ! ASTRO BUAT KEPUTUSAN YANG MENGEJUTKAN NABIL . Harap Peminat Nabil Bawa Bersabar.. Lihat Apa Tindakan Yg Kena Terhadap Nabil!

3. VIDEO: PANAS ! Inilah Yg GURAUAN GILA BABI Nabil Buat Elly Mazlein Malam Tadi Dalam Gegar Vaganza Hingga Digelar Pelawak Bodoh !

4. Nur Sajat Buat Hal Lagi!! Kongsi Video Bog*l Di Instagram

5. PANAS!! Pendedahan Terkini Elly Mazlein Sebelum Konsert Kedua Gegar Vaganza Semalam.. Inilah Rahsia Besar Di Sebalik Sidang Media Bekas Suaminya Yang Orang Ramai Tidak Tahu!!

Nabil bagaimanapun tidak mahu terlalu mendesak isterinya untuk berhijab dan mahu Zira melakukan perkara itu daripada hatinya sendiri.
Sebagai suami, saya mengambil pendekatan diplomatik untuk berbincang mengenai perkara ini dengan isteri. Bahkan sepanjang masa, tidak kiralah secara serius atau berseloroh, saya juga mahukan yang terbaik buat Zira. Begitupun, saya tidaklah sampai ke tahap mendesak hingga membuatkan dirinya berasa seperti terpaksa memakai tudung.

Biarlah kesedaran untuk berhijab datang daripada hatinya sendiri, tanpa sebarang tekanan mahupun desakan sesiapa.

Kalau suatu hari nanti, isteri saya bertudung, biarlah dia kekal istiqamah dengan kewajipan itu. Saya tidak mahu hatinya nanti jadi berbelah-bahagi. Saya juga enggan melihat dia mengenakan tudung kerana terpaksa tetapi kemudian, membukanya kerana berasakan belum bersedia.

Menurut Nabil, isterinya tidaklah berpakaian terlampau seksi dan masih menjaga kesopanannya meskipun belum bertudung.

Dia pun pernah menunaikan umrah sebelum ini. Pasti dia tahu persepsi dan pandangan orang di sekeliling. Kebanyakan bajunya pun berpotongan longgar. Malah, saya sendiri sentiasa berusaha memperbaiki diri untuk menjadi insan lebih baik daripada sebelumnya. Ia termasuk aspek aurat saya sebagai lelaki Islam.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post