Shuhada Kongsi Sebab Enggan Balas Tumbukan Hafidz Roshdi Kerana Bimbang Maut Dicekik

Shuhada Kongsi Sebab Enggan Balas Tumbukan Hafidz Roshdi Kerana Bimbang Maut Dicekik

Bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi, Nurul Shuhada berkongsi sebab dia tidak membalas tumbukan sebanyak tiga kali yang diberikan aktor itu sewaktu krisis rumah tangga mereka hangat diperkatakan.

Shuhada Kongsi Sebab Enggan Balas Tumbukan Hafidz Roshdi Kerana Bimbang Maut Dicekik



Dalam nada berseloroh, Shuhada memaklumkan dia tidak membalas serangan Hafidz kerana bimbang jika keselamatan serta nyawanya terancam.

ARTIKEL MENARIK:“Alhamdulillah Dah Dua Hari Berturut-Turut Dia Datang Rasa Masakan Datin Patimah” – Datuk Yusof Haslam



Kenapa saya tidak tumbuk dia semula? Nanti kalau saya tumbuk dia balik, kemudian dia cekik saya lepas tu mati nanti macam mana?

Shuhada berkongsi perkara itu ketika ditanyakan peminat sewaktu dia melakukan siaran langsung promosi produk kecantikan jualannya di media sosial.



Loading...


Dia juga berkongsi keadaan parut serta masalah kulit yang dihadapinya setelah insiden itu.

Kalian tanya bagaimana boleh jadi seperti itu? Malas saya hendak cerita sebab kalian tahu yang saya kena tumbuk. Itulah kesan yang dapat dilihat.

Terdahulu, wanita itu dilaporkan telah ditumbuk sebanyak tiga kali oleh Hafidz Roshdi sehingga menyebabkan luka, lebam dan bengkak.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post