Dua Wanita Mulut Puaka Dikecam Kutuk Rakan Sekerja Di ‘Live’ TikTok – “Mungkin Saya Tak Cukup Hensem…”

Dua Wanita Mulut Puaka Dikecam Kutuk Rakan Sekerja Di ‘Live’ TikTok – “Mungkin Saya Tak Cukup Hensem…”

Perkongsian seorang lelaki di media sosial mengenai bekas rakan sekerja yang sengaja mengutuk dirinya ketika ‘live’ TikTok menjadi tular.

Dua Wanita Mulut Puaka Dikecam Kutuk Rakan Sekerja Di ‘Live’ TikTok – “Mungkin Saya Tak Cukup Hensem…”



Lelaki dikutuk bekas pekerja di Live TikTok

Lelaki itu difahamkan hanya bekerja selama dua minggu gara-gara insiden tersebut.


ARTIKEL MENARIK:Gaji Hanya RM2,000 Tetapi Teman Wanita Minta Belikan Honda & iPhone 15 Pro – “ Terpaksa Buat ‘Loan’”



Dalam live tersebut, kedua-dua wanita itu mendakwa lelaki berkenaan sebagai berlagak dan perasan bagus.



Loading...


Rakan sekerja mulut puaka. Allah maha kuasa tak sangka kebetulan tengah slide TikTok then termasuk live orang yang tengah kutuk aku. Aku jumpa dua ekor ni baru 2 minggu kerja tak berkenalan lagi dah kena kutuk dalam live.

Saya tak pernah tahu pun apa TikTok mereka ini. Dengan kuasa Allah, lalu live ini dekat FYP saya. Sedang elok tengah mengutuk, saya pun apa lagi rekodlah.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post