“Saya Masih Menyayangi Isteri Saya, Farah Md Isa” – Suspek Kes T*mbak KLIA

“Saya Masih Menyayangi Isteri Saya, Farah Md Isa” – Suspek Kes T*mbak KLIA

Suspek kes tembakan di balai ketibaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) Terminal 1, Hafizul Hawari memaklumkan bahawa dia masih menyayangi isteri, Farah Md Isa.

“Saya Masih Menyayangi Isteri Saya, Farah Md Isa” – Suspek Kes T*mbak KLIA



Hafizul berkata demikian ketika dikerumuni media di Mahkamah Majistret Kota Bharu untuk permohonan sambung reman, hari ini.

ARTIKEL MENARIK:‘Rindunya saat indah berpuasa, raya bersama mereka’


Assalamualaikum, saya masih menyayangi isteri saya. Farah Md Isa. Terima kasih.

Dia dirakam tiba ke perkarangan mahkamah jam 8.35 pagi tadi dengan kawalan ketat anggota polis.

Hafizul Farah cie

Sumber : mStar  

Loading...


Terdahulu, Hafizul telah dikenakan tahanan reman tujuh hari sehingga Isnin, 22 April ini.

Suspek direman bagi tujuan membantu siasatan kes berkenaan mengikut Seksyen 8 Akta Senjata Api (Penalti Lebih Berat)1971.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post