“Kau Dengan Ruhainies Aku Kasi Go Dengan Itu Saman..” – Sarah Yasmine Tak Takut Diugut Saman Tom Dan Suami

“Kau Dengan Ruhainies Aku Kasi Go Dengan Itu Saman..” – Sarah Yasmine Tak Takut Diugut Saman Tom Dan Suami

Sarah Yasmine tampil membidas semula penyanyi Tom yang dikatakan ingin menyamannya selepas isu mendedahkan maklumat peribadinya pada umum sebelum ini.

“Kau Dengan Ruhainies Aku Kasi Go Dengan Itu Saman..” – Sarah Yasmine Tak Takut Diugut Saman Tom Dan Suami



Saman saja

Kata kekasih gelap kepada Aliff Aziz ini, dia tidak takut sekiranya Tom bertindak untuk memfailkan saman terhadapnya malah dia ingin tahu atas sebab apa penyanyi tersebut ingin mengambil tindakan undang-undang.


ARTIKEL MENARIK:Tular Gambar Di Atas Pelamin & Berpegang Tangan, Suami Irma Hasmie Dah Berkahwin Dengan Wanita Lain?


Boleh DM lepastu taknak, tapi nak sembunyi dalam komen masih nak mencaci.

 

Saman saya sajalah tolong, saya pun nak tahun sama atas apa ye? Bukan saya yang dedahkan nombor telefon atau alamat rumah awak.

sarah

Sumber : Instagram  

Suami masih berkemampuan untuk saman

Dalam pada itu, Tom mengakui dia tidak mempunyai wang yang cukup untuk membayar saman Sarah namun suaminya, Fuad Rahman masih berkemampuan.



Loading...


Tak sabar nak tunggu dia punya surat saman. Terus terang saya tiada duit nak saman dia atau bayar saman tapi suami saya ada duit. Jangan sampai dia pula yang saman awak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

Terdahulu, di tengah-tengah kontroversi Aliff Aziz dan Ruhainies, Tom sempat mendedahkan mesej yang dihantar oleh Sarah kepada Fuad di Instagram tanpa menutup maklumat peribadi seperti nombor telefon dan alamat rumah wanita itu.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post