“Dia Wanita Sejak Lahir! Saya Percaya Bakal Isteri Saya” – Tunang Mengamuk Lucinta Luna Dikatakan ‘Bapok’

“Dia Wanita Sejak Lahir! Saya Percaya Bakal Isteri Saya” – Tunang Mengamuk Lucinta Luna Dikatakan ‘Bapok’

Pempengaruh transgender dari Indonesia, Lucinta Luna baru-baru ini menjadi bualan hangat selepas dia bertunang dengan seorang lelaki.

“Dia Wanita Sejak Lahir! Saya Percaya Bakal Isteri Saya” – Tunang Mengamuk Lucinta Luna Dikatakan ‘Bapok’



Apatah lagi, majlis itu dilakukan secara terbuka di negara tersebut membuatkan masyarakat di sana mempersoal pihak berrwajib tidak mengambil tindakan.

ARTIKEL MENARIK:“Bertahun-Tahun Hidup Dalam Penipuan” – Fauziah Reda Diceraikan ND Lala, Mahu Hidup Tenang & Sempurna




2 weeks ago

"Kita Sudah Halal Sayang" - Tunang Dengan Mat Saleh, Netizen Takut Lucinta Luna Jadi Punca Malapetaka Tuhan



Loading...


Terbaru, tular rakaman mempamerkan tunangnya yang dikenali sebagai Alan mengamuk ketika menjadi tetamu jemputan program podcast Deddy Corbuzier.

Menerusi program itu, Deddy telah bertanya kepada Alan jika dia tahu tentang status Lucinta yang sebenarnya merupakan seorang lelaki.

Lucinta kemudian menumbuk meja  dan menengking Debby mengatakan dia bukan seorang transgender dan tunangnya kemudian mula naik angin.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post