“Papa Azankan, Masukkan Air Liur Ke Mulut Saya” – TikToker Kongsi Pendedahan Anak Tiri Mona Fandey

“Papa Azankan, Masukkan Air Liur Ke Mulut Saya” – TikToker Kongsi Pendedahan Anak Tiri Mona Fandey

Kisah tentang Mona Fandey tidak akan dilupakan oleh rakyat Malaysia sampai bila-bila meskipun dia telah dijatuhkan hukuman gantung sampai mati pada tahun 2001 di Penjara Kajang.

“Papa Azankan, Masukkan Air Liur Ke Mulut Saya” – TikToker Kongsi Pendedahan Anak Tiri Mona Fandey



Mona didapati bersalah membunuh bekas ADUN Batu Talam, Pahang, Datuk Mazlan Idris pada tahun 1993 dan ia antara kes pembunuhan kejam paling diingati.

ARTIKEL MENARIK:Inspektor Shiela Beritahu Kenapa Dia Masih Bujang, Kenapa Jarang Lelaki Nak Dekat.




7 days ago

"Mula Mula Je Dah Meremang" - Gabung Dengan Suara Mona Fandey, Ramai Seram Dengar Lagu Baru Malique Ini

Video TikTok dimuat naik baru-baru ini meraih perhatian ramai selepas seorang lelaki yang mendakwa dirinya anak tiri Mona mendedahkan tentang pertemuan kali pertama dengan wanita itu serta suaminya, Affandi.

Saya anak Affandi, Mona mak tiri saya. Ramai panggil saya anak setan.”

Difahamkan, wanita yang memuat naik rakaman tersebut telah membuat sesi live bersama anak lelaki arwah Affandi dan ketika itu bermacam kisah serta soal jawab dilakukan oleh mereka berdua.

Katanya, Affandi bercerai dengan ibu kandungnya ketika dia 7 bulan dalam kandungan dan hanya dimaklumkan tentang kewujudan bapanya pada usia 9 tahun.

Pada 1 November 2001 itulah kali pertama dia berjumpa dengan Affandi, kali pertama dia menyentuh dan diazankan di telinga serta diriba bapa kandungnya.

mona fandey

Ketika di atas riba, Affandi telah memohon maaf kerana tidak mempunyai apa-apa untuk diberikan selain turut berpesan kepadanya untuk menjaga adik-adik.



Loading...


Arwah ayah saya cakap, papa tak boleh bagi apa, papa boleh bagi ni je. Dia minta buka mulut dan masukkan air liur dia ke dalam mulut saya. Saya telan, saya tergamam.”

Menurut lelaki itu lagi dia sudah terputus hubungan dengan anak-anak Affandi yang lain namun lebih menyedihkan, kehidupannya terjejas gara-gara kes jenayah melibatkan bapa dan ibu tirinya.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post