Farid Kamil Keluar Ayat Pasal Wanita Nama Diana Dipvkul Dan Tahun Ni Org Sama Pvkul Wanita Lain. Netizen Kaitkan Dgn Syamsul

Farid Kamil Keluar Ayat Pasal Wanita Nama Diana Dipvkul Dan Tahun Ni Org Sama Pvkul Wanita Lain. Netizen Kaitkan Dgn Syamsul

Baru-baru ini, pelakon Farid Kamil telah memuat naik beberapa hantaran di Instagram Story miliknya meluahkan kekecewaannya terhadap seorang individu.

Farid Kamil Keluar Ayat Pasal Wanita Nama Diana Dipvkul Dan Tahun Ni Org Sama Pvkul Wanita Lain. Netizen Kaitkan Dgn Syamsul



Menerusi hantaran tersebut, suami kepada Diana Danielle itu memaklumkan ada seseorang yang telah menghantar pengawal keselamatan untuk menghalaunya keluar dari rumah.

ARTIKEL MENARIK:Anak Sulung Puteri Sarah Dan Syamsul Yusof Tiba Tiba Jumpa Atoknya, Yusof Haslam Dan Bagitau Perkara Ini


Bukan itu sahaja, Farid berkata individu tersebut tidak perlu menghinanya di hadapan orang tua mereka.

Snapinsta.app_1080_278546351_51635800004

Usah tunjukkan lagi betapa hina saya ketika orang tua berkunjung tiba. Cukuplah mereka dan mereka menghina selama ni.

Malah, pelakon filem The Untold Story itu turut mengatakan individu yang dimaksudkannya itu pernah mempunyai trauma dipukul.

Penat nak melayan traumatic memories orang yang kena pukul ni sebenarnya.. penat.

Menurut Farid, dia juga takut tidak mampu untuk menahan sabar melayani kerenah orang yang pernah trauma dipukul.

photo_2023-03-07_15-49-26.jpg

Seriously saya takut tak mampu nak bertahan sabar saya lebih lama lagi dengan orang punyai traumatic problem di pukul.

Dalam pada itu, bapa kepada dua cahaya mata itu turut berkongsi ‘quote’ mengenai dia pernah menyanyangi seseorang sehingga menyakitkan diri sendiri.

Menerusi hantaran dikongsikan oleh pemilik nama Farid Kamil Zahari, dia menyatakan mengenai keganasan yang dilakukan oleh individu tidak dinyatakan nama terhadap wanita.



Loading...


“Nak jadi KL ‘g’ bersongkok pun, tak boleh pukul wanita ni Da’I hoi…mesti sesuatu ‘spesiol’ mengenai dia kan? Sebab report 2005 sampai 2020 mengenai pukul wanita, tidak akan dikenakan tindakan (NFA). Hari ini pukul lagi,”tulisnya.


Farid yang juga isteri kepada aktres jelita Diana Danielle berkata, menyoal sifat yang ditunjukkan oleh individu berkenaan sama seperti watak seorang anak munafik yang ditunjukkan dalam filem dan diadaptasi ke dunia realiti.

“Adakah ini contoh anak munafik lelaki penderhaka 2023.., macam filem, kita putar semula roda-roda kehidupan,”tulisnya lagi.


Namun, sehingga kini Farid masih belum mendedahkan lagi identiti individu yang dimaksudkannya itu.

Rata rata netizen dapat tangkap kiasan Farid Kamil itu kerana kebetulan Syamsul Yusof turut dituduh memvkul isterinya Puteri Sarah.

Dengan ayat ayat didalam story Farid Kamil buat netizen buat tekaan bahawa individu yang dimaksudkan itu adalah Syamsul Yusof.

Story Instagram Farid Kamil tentang itu.


RESPOND NETIZEN:



Sumber : BeautifulNara/OMM/ IG Farid Kamil


Kredit -two.e-kesah




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post