“Kalau Safawi Tak Nak Saya Pakai Ket4t Saya Tak Pakailah” – Syifa Melvin

“Kalau Safawi Tak Nak Saya Pakai Ket4t Saya Tak Pakailah” – Syifa Melvin

Hampir dua minggu bergelar suami isteri, personaliti media sosial Syifa Melvin berkata dia dan suami, Safawi Rasid sentiasa bersikap teruka serta memahami kemahuan satu sama lain.

“Kalau Safawi Tak Nak Saya Pakai Ket4t Saya Tak Pakailah” – Syifa Melvin



Memetik Astro Gempak, Syifa berkata mereka tidak mempunyai sebarang ketetapan tentang sesuatu termasuk dari segi pemakaian. Malah, Syifa berkata dia dan suami tahu apa yang tidak disukai masing-masing.

ARTIKEL MENARIK:(Video) “Beb3l apa tu Bilal…” – Ramai Ger4m Lihat Anak Neelofa Membeb3l Bahasa ‘Al1en’


“Kami berdua sangat terbuka antara satu sama lain, tak pernah untuk menetap sesuatu selepas kahwin untuk tidak buat itu atau ini. Even daripada segi pemakaian.


“Cumanya kalau nanti Safawi tak nak saya berpakaian ket4t saya tidak akan pakai ket4tlah. Bagitu juga Safawi, saya tak pernah tetapkan sesuatu perkara untuk dia, kami faham each other.

“Dia tahu apa saya tak suka, saya tahu apa dia tak suka. Kami kahwin bukan maksud kami bersatu, kami kahwin untuk saya jadi peneman dia dan begitu sebaliknya, saya tak perlu jadi dia,” katanya.

Ditanya mengenai perancangan bulan madu, Syifa berkata soal tersebut tidak menjadi keutamaan buat masa ini kerana suaminya perlu memberi fokus pada satu perlawanan penting hujung tahun ini.



Loading...




“Penghijrahan kelab Safawi yang baru InsyaAllah saya akan ikut, sebab iya la kami dah kahwin kan. Saya nak sentiasa jaga, support dan berada di samping dia.

“Mengenai bulan madu, saya dah bincang lama dengan suami, untuk dia fokus dulu pada bola sebab hujung tahun ada kejohanan besar, jadi bulan madu tak plan dulu, InsyaAllah akan rancang selepas itu,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://www.rotikaya.com/


Kredit -Sinar Viral




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post