Didakw4 Kedai Boba Cik B Disih1r, Vida Enggan Ded4h Individu Yang Lakukan Khian4t

Didakw4 Kedai Boba Cik B Disih1r, Vida Enggan Ded4h Individu Yang Lakukan Khian4t

Usahawan terkenal dan penyanyi Dato Seri Vida mendakwa bahawa gerai jualan air boba anaknya, Boba Lova disihir oleh individu yang dikenali olehnya.

Didakw4 Kedai Boba Cik B Disih1r, Vida Enggan Ded4h Individu Yang Lakukan Khian4t



Kedai boba Cik B disih1r?


ARTIKEL MENARIK:[Video] “Lep4s Tu Kalau Split Pers0naliti. Boleh m4in 4gama ke?” Iqram Dinzly Di4nggap ‘Split Id3ntity’, Angg4p Ntiz3n Kur4ng Cerd1k




Menurut pemilik nama Hasmiza Othman, pada mulanya dia enggan percaya apabila diberitahu kedai anaknya (Cik B) disihir. Namun dia mulai percaya selepas berjumpa dengan seorang pengamal perubatan Islam.

Siapa yang daj4lkan aku, aku nak buang sial! Bayangkan kedai anak saya (Cik B) yang popular, yang ramai orang datang tiba-tiba jadi sunyi sepi. Orang tak nampak. Ada yang kata tutup.

Mahu percaya atau tidak, tapi hakikatnya kedai Cik B yang dahulunya sangat popular, orang berpusu-pusu datang, tiba-tiba jadi sunyi sepi.

Ujarnya lagi, apa yang terjadi adalah disebabkan sih1r sehingga orang yang sering datang ke kedai anaknya itu mengatakan tidak nampak premis berkenaan dan ada juga di antara mereka mengatakan kedainya tutup meskipun sebenarnya dibuka seperti biasa.

Dalam pada itu pelantun lagi I Am Me itu mengatakan pengamal perubatan yang ditemuinya itu memberitahu individu terbabit meletakkan sihirnya itu pada pokok pisang yang ditanam di sebelah kedai.



Loading...


Buang pokok pisang yang ditanam


Terkejut selepas dimaklumkan perkara itu, Vida bergegas ke lokasi berkenaan untuk membuang semua pokok pisang yang dikatakan menjadi punc4 kedai anaknya disih1r.

Pukul tiga pagi saya datang buang sendiri pokok pisang yang dikatakan digantung poc0ng, polong segalanya. Saya nak buang s**l.

Lebih mengejutkan lagi apabila penyanyi berusia 51 tahun itu mengatakan bahawa dia kenal dengan individu yang sanggup melakukan perbuatan khianat kepadanya, namun enggan memperbesar-besarkan hal terbabit.

Saya tahu siapa yang buat. Tapi biarlah saya tidak mahu 4ibkan sesiapa. Saya cuma mahu bercerita. Saya ded4hkan perkara ini bukan disebabkan konten.

Cuma saya mahu beritahu kedai air boba Cik B yang dahulunya hebat, orang nampak tapi sekarang jadi begini (sendu). Saya reda.

Video penuh

 

 

Sumber : DSV Entertainment via OhBulan.Com


Kredit -Bulletin 50 Times.



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post