Diceraikan 0leh Suami Talak Tiga ,Kerana Gigi Rongok.

Diceraikan 0leh Suami Talak Tiga ,Kerana Gigi Rongok.

Gambar Sekadar Hiasan… HYDERABAD: Seorang wanita dicer4ikan suaminya hanya kerana memiliki gigi yang tidak sempurna. Rukhsana Begum mend4kwa suaminya Mustafa dan keluarga mentua sering mengg4nggunya selain mendes4k agar wang hantaran perkahwinan ditambah, lapor portal Deccan Chronicle.

Diceraikan 0leh Suami Talak Tiga ,Kerana Gigi Rongok.



“Sejak dari hari perkahwinan kami lagi keluarga Mustafa meminta bermacam-macam perkara dan keluarga saya hanya menurut.

ARTIKEL MENARIK:Sebab isteri tolak berhvbung4n, suami ber4ng hemp4s anak atas jal4n hingga m4ut


“Selepas perkahwinan kami, suami saya dan keluarga mentua p4ksa saya bawa lebih banyak emas dan wang dari rumah saya. Malah motosikal adik saya pun diambilnya,” kata Rukhsana.

“Mereka selalu mender4 saya dan akhirnya Mustafa berkata dia tak suka saya disebabkan gigi saya yang r0ngak dan dia tak mahu lagi hidup dengan saya.


Keluarga mentua mengvrung saya di dalam rumah mereka selama 10 ke 15 hari,” katanya lagi.

Rukhsana yang berkahwin dengan Mustafa pada 27 Jun 2019 mend4kwa dia dihantar ke rumah keluarganya apabila jatvh s4kit, namun tidak lama kemudian dicer4ikan suaminya.



Loading...


Saya failkan adu4n terhadap mereka dan Mustafa bersetuju untuk berbaik dan bawa saya pulang

Tapi pada 1 Oktober, Mustafa datang dan maklumkan tidak akan membawa saya pulang. Sebaliknya dia h1na ibu bapa saya dan menuturkan taIak tiga,” kata Rukhsana.

Menurut poIis, ke$ terhadap Mustafa dan keluarganya difailkan pada 31 Oktober setelah adu4n diterima daripada Rukhsana pada 26 Oktober.

p/s: Gigi r0ngak macam manapun boleh je atur bagi elok zaman sekarang, kan.Emm

Sumber: saja heboh viaBulletin 50 Times





-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post