Iqbal Didakw4 Terlib4t Dalam Pengubah4n W4ng H4r4m??!!

Iqbal Didakw4 Terlib4t Dalam Pengubah4n W4ng H4r4m??!!

Usahawan dan penyanyi baharu, Iqbal Zulkefli men4fikan dkwaan terlibat dengan s1nd1ket p3ngub4han w4ng h4ram (mon3y l4under1ng).

Iqbal Didakw4 Terlib4t Dalam Pengubah4n W4ng H4r4m??!!



Jelas Iqbal, segala aset yang dimilikinya hasil daripada kerja ker4s dan rezeki h4lal yang mungkin tidak dipertontonkan kepada khalayak ramai di media sosial.

ARTIKEL MENARIK:Ke4daan Terk1ni Pelakon C1lik Puteri Balqis Meng3jutkan R4mai Orang


“Ini fitn4h. Jangan kerana kerja ker4s saya tidak dip4par di media sosial, kalian memfitn4h saya begini.

“Apa kalian tahu bagaimana saya berju4ng? Mencari rezeki, sesekali saya tidak akan terlibat dalam sesuatu yang tidak h4lal. Atau jika ada, bukt1kan pada saya,” tegasnya.


Malah, Iqbal juga men4fikan dirinya terlibat dalam perni4gaan tr4ding crypt0.

“Saya tidak pernah terlibat dalam b1snes tr4ding crypt0. Hanya bisnes jual beli secara c4sh sahaja setakat ini,” jelasnya yang kini berada di Indonesia.

Dalam sesi soal jawab saya, Iqbal mengambil peluang menjawab beberapa soalan lain yang diajukan kepadanya mengenai kehidupan perib4di.

Kongsi Iqbal dia kini memiliki tiga buah kereta memandangkan bukan seorang penggemar dunia permotoran.


Loading...


“Kalau mahu beli cuma satu atau dua sahaja lagi. Mercedez Sprinter dan Bentley Bentayga,” katanya.

Iqbal juga memberitahu dia masih menginap di sebuah hotel mewah di Indonesia berharga RM800 sehari.

“Saya terpaksa tinggal di hotel supaya dapat kemas setiap hari dan lebih selamat,” tambahnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!


Kredit -gempak via ROSE MERAH



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post