[Video]“Spatutnya Dia Yg Pasangkan Utk Saya” Bapa Arwh Siti Sarah Terke.du Saat Ltak B4tu Nlsan.

[Video]“Spatutnya Dia Yg Pasangkan Utk Saya” Bapa Arwh Siti Sarah Terke.du Saat Ltak B4tu Nlsan.

Genap 100 hari pemerg1an Allahyrham Siti Sarah, baru-baru ini Shuib Sepahtu telah mengadakan mengadakan majlis tahliI dan juga akikah untuk anak bongsu mereka, Ayyash Affan.

[Video]“Spatutnya Dia Yg Pasangkan Utk Saya” Bapa Arwh Siti Sarah Terke.du Saat Ltak B4tu Nlsan.



Lebih sbak, pada hari tersebut pihak keluarga memasang ba tu ni san di pu sara Allahyrham. PeIakon veteran, Raisuddin Hamzah berkata sepatutnya anak yang meletakkan ba tu ke pus.ara bapa, namun sebaIiknya berlaku.

ARTIKEL MENARIK:[Terkini] Hampir 2 Minggu Bertrung Nywa, PeIakon Fetty Dzul MninggaI Dnia Akibt C0VlD19.




“Pada sebeIah pagi saya ke ku bur pasangkan ba tu nlsan untuk dia. Ketika nak pasang tu saya tengok nama pada ba tu.. masa tu saya rasa terke du menge nangkan dia dah tak ada. Ba tu n1san ni untuk dia, sepatutnya dia yang pasangkan ba tu nlsan saya,” katanya.



Loading...


Raisuddin berkata dia menerima ketentuan Allah dan kini hanya kenangan sahaja yang tinggaI. Raisuddin turut meIuahkan rasa syukur cucunya, Uwais mirip wajah arwh dapat juga meIepaskan rin.du pada Sarah.


“Saya bertuah anak Sarah pertama, Uwais, memang mirip dia, bezanya Uwais lelaki, Sarah perempuan. Uwais sampai sekarang tldur dekat ke tiak saya lagi. Perangai pun sama dengan Sarah. Dekat situ saya Iepaskan rasa keri.nduan Sarah,” katanya.

Video:

SUMBER: MSTAR ONLINE via D Bongkar


Kredit -



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post