[Terkini]“Saya Tak Pnah Kena Mcm Ni..” Mat Y0 Dedh Sdg AIami Pnyakit lni, M0hon D0a Ramai.

[Terkini]“Saya Tak Pnah Kena Mcm Ni..” Mat Y0 Dedh Sdg AIami Pnyakit lni, M0hon D0a Ramai.

Pemain bola se.pak profesional negara, Norshahrul Idlan Talaha atau lebih dikenali sebagai Mat Yo mendeda.hkan dirinya kini berdepan anx1ety dis0rder.

[Terkini]“Saya Tak Pnah Kena Mcm Ni..” Mat Y0 Dedh Sdg AIami Pnyakit lni, M0hon D0a Ramai.





ARTIKEL MENARIK:“Dia Masih Seorang Yang Simple, Merendah Diri,” – Lebih 3 Dekad Bergelar Pengarah, Nora Danish Pelakon Favorite Aziz M. Osman




Mat Yo, 35, berkata kepada yang bertanyakan ke mana dia menghiIang, dia memberi jawapan dia sedang menghada pi anx1ety dis0rder sec0ndary yang disebabkan oleh teknan kerja

Menurutnya, dia perlu membuat pemer.iksaan setiap minggu kerana drah naik terlalu tinggi.


D0akan yang terbaik. Hanya Allah dapat membaIas kebaikan anda semua. Siapa jumpa saya akan kata saya kur.us tak sihat.



Loading...


Tambah penyer.ang Sarawak United FC itu, dia tldak pernah mengaIami perkara sebegini dan menga.nggap ianya sebagai du.gaan buat dirinya.


Jngan lngat saya terima gaji bila saya main semalam. Tldak, gaji masih beIum terima.
Dalam pada itu, Mat Yo turut menguIas mengenai lsu tu.nggakan gaji pemain dan pegawai yang masih beIum selesai.

SUMBER : G empak via D Bongkar

Kredit -



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post