Isteri Jadi Buntu Buat Luahan Setelah 7 Bulan Mengandung Baru Dapat Tahu Dari Mentua Suaminya Masih Ada Isteri Semasa Berkahwin

Isteri Jadi Buntu Buat Luahan Setelah 7 Bulan Mengandung Baru Dapat Tahu Dari Mentua Suaminya Masih Ada Isteri Semasa Berkahwin

Gambar Sekadar Hiasan Assalamualaikum min. Hide profile saya ye. Saya cuma nak mintak pendapat semua. wajar tak salah ni diletakkan ke atas saya? taktau nak mula dari mane tapi saya ni kawen dengan duda atau laki orang saya pon tak pasti sebab dia mengaku bujang sampaikan saya dah mengndung 7 bulan ,kami pndah rumah mil sebab suami cakap risau ape2 jadi kalau saya duduk rumah sorang.

Isteri Jadi Buntu Buat Luahan Setelah 7 Bulan Mengandung Baru Dapat Tahu Dari Mentua Suaminya Masih Ada Isteri Semasa Berkahwin



Start penderitaan saya mase tu mil bagi tahu yang mase saya kawen suami saya masih ada istri dia siap cakap lagi tak malu ke runtuhkan rumah tangga orang padahal saya tak pernah tau pon ape yang saya buat semua tak kena dimata mil. hari2 saya bertemankan air mata. yang paling sedih mase kami bercinta adik beradik dan kaum keluarga dia kerap keluar dengan saya rapi takde orang buka mulut.

ARTIKEL MENARIK:Setahun gntung xbertali, mlm tu suami blk tanam benih. Esoknya suami ttp nk bcerrai


Sampai mengandung 6 bulan start dorang panggil saya dgn panggilan perampas dan sampai sekarang dah 6 tahun usia perkahwinan masih tak habis lagi keluarga dia bercerita yang konon2 saya ni merampas. memang patut ke sayae dapat gelaran tuh. sedangkan saya tak pernah tau dia dah berkahwin. keluarga dia semua tau tmpt saya bekerja mase kami belum kawen lagi.

Saya sedih sangat harini.. tak cukop 6 tahun keluarga tiri dia bncikan saya.. sekarang keluarga kandung yang baru dia jumpa pun hina2 katakan saya perampas. sedangkan saya taktau ape2. kalau suami tak jawab msj atau kol dorang pun. dorang nak chat macam2 konon2 saya yang halang padahal tak pernah pon saya nak halang. betul ke saya ni dikategorikan seorang perampas?.



Loading...


SUMBER: KRT via Trending Kini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post