Difitn4h Seb4r F0to & Vide0 Lvc4h, Firdaus Wong Buat Lap0ran P0lis

Difitn4h Seb4r F0to & Vide0 Lvc4h, Firdaus Wong Buat Lap0ran P0lis

Pendkwah bebas, Firdaus Wong Wai Hung tampil membuat lap0r4n p0lis selepas didkwa menyeb4rkan f0to dan vide0 luc4h melalui satu saluran Telegram di B4lai P0lis Wangsa Maju, semalam.

Difitn4h Seb4r F0to & Vide0 Lvc4h, Firdaus Wong Buat Lap0ran P0lis



Menerusi kenyataan di laman FB, Firdaus yang mesra disapa Bro Firdaus menafikan sekeras-kerasnya dkwaan itu kononnya beliau adalah pemilik akaun Telegram yang menyeb4rkan bah4n luc4h tersebut.

ARTIKEL MENARIK:[Terkini]ToIak Pmintaan Buat Hbungan KeIamin 5 Kali Sehari, Suami Bkar lsteri Hamil Dgn PetroI.


Alhamdulilah selesai membuat lap0ran p0lis tentang fitn4h yang disebarkan kononnya sayalah pengasas & pemilik saluran Telegram yang menyeb4rkan vide0 serta gmbar luc4h. Saya menafikan fitn4h tersebut!
“Saya hanya memiliki satu Telegram rasmi sahaja di pautan ini https://t.me/brofirdauswong & menafikan sebarang fitn4h yang mengaitkan saya dengan penyeb4ran sebarang vide0 & gmbar luc4h,” tulisnya.

Selain itu, beliau juga mengakui akan memaafkan individu yang melemp4rkan kata-kata caci4n terhadapnya namun tidak akan berdiam sekiranya difitn4h.



Loading...




“Saya akan memaafkan mereka yang mem4ki-h4mun, meny1ndir, mengej3k atau mengh1na saya tetapi saya tidak akan mendiamkan diri apabila saya difitn4h.
“Saya sayangkan sahabat semua maka saya tidak mahu sahabat semua melakukan dos4 fitn4h tanpa disedari akibat perbuatan tidak bert4nggungjawab mereka yang menyeb4rkan fitn4h tersebut,” ujarnya.

Terdahulu, Firdaus mended4hkan bukti mesej yang didkwa memb4bitkan seorang pendkwah ter­kenal selain beberapa vide0 sump4h l4knat daripada ahli keluarga mngsa ganggu4n seksu4l.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber: OMM via Motif Viral




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post