Ramai yang tertanya tanya tentang hubungan Nadia Brian dan Zizan Razak. Tak boleh berdiam akhirnya Nadia Brian tampil dedahkan hubungan dengan Zizan Razak buat warganet terkedu.

Ramai yang tertanya tanya tentang hubungan Nadia Brian dan Zizan Razak. Tak boleh berdiam akhirnya Nadia Brian tampil dedahkan hubungan dengan Zizan Razak buat warganet terkedu.

Baru-baru ini, pelakon Nadia Brian ada memuat naik beberapa keping gambar bersama Zizan Razak. Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada warganet mahu mereka bercinta.

Ramai yang tertanya tanya tentang hubungan Nadia Brian dan Zizan Razak. Tak boleh berdiam akhirnya Nadia Brian tampil dedahkan hubungan dengan Zizan Razak buat warganet terkedu.



Mengulas mengenai perkara itu, Nadia berkata dia mahu tergelak. Sudah mengenali Zizan sejak beberapa tahun lalu, dia selesa berkawan dengan pelakon dan pelawak itu.

ARTIKEL MENARIK:Suka hati la jadi ke tak jadi. Muat naik keluhan di laman ig buat ramai yang berteka teki tentang hubungan dia dengan Kamal Adli.


“Nak tergelak. Saya kenal Zizan sejak 2016 ketika kami sama-sama berlakon dalam teater Bikers Kental di Istana Budaya. Kebetulan, kami pun bergandingan sekali lagi dalam filem Rumah Maduku Berhntu yang baru saja tamat penggambarannya baru-baru ini.

“Pada hari terakhir itu, saya memuat naik gambar bersamanya kerana sepanjang kami menjalani penggambaran, saya tak ada muat naik apa-apa,” katanya kepada Harian Metro. Lebih menguatkan spekulasi mengenai hubungan mereka apabila Nadia dilihat turut meraikan majlis ulang tahun kelahiran Zizan baru-baru ini.

“Sebelum ini, kelab peminatnya membuat kejutan sempena ulang tahun kelahirannya. Kebetulan, ibunya juga turut hadir dan saya memang kenal dengan ibunya. Ketika kejutan itu dibuat, saya sedang berada di set dan ibunya tarik saya untuk sama-sama meraikan.

“Jadi, dari situ ada peminat yang mula membuat spekulasi mengenai kami. Tambahan pula, saya pun baru berpisah dan dia pun masih tidak terikat dengan mana-mana hubungan,” katanya. Dalam pada itu, Nadia mengakui Zizan sentiasa membuatkan hari-harinya ceria dan tidak menolak jika Zizan ditakdirkan menjadi jodohnya. Namun, Nadia meminta mendoakan kebahagiaannya dan Zizan.

“Dia sangat bertuah kerana dianugerahkan dengan bakat untuk menceriakan hari-hari saya. Memang ketawa sentiasa. Lagi satu, orang cakap Zizan adalah ‘playboy’, tapi bagi saya dia tidak begitu. Dia baik orangnya. “Saya mohon doa daripada peminat supaya doakan kebahagiaan kami. Kalau Zizan jodoh saya, saya tak mampu menolak, tapi kalau jodoh saya dengan orang lain pun, doakan saya bahagia. Begitu juga untuk dia. Saya pun kalau boleh nak berumah tangga semula sebelum usia 35 tahun,” katanya.

Sumber: Rotikaya

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : http://www.dnq.pw/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Muat Naik Gambar Mesra Dengan Zizan Razak. Ramai Peminat Yang Cuba Jodohkan Nadia Brian Dengan Zizan. Terkejut Sekali Ini Je Respon Dari Nadia Brian.

Tindakan pelakon Nadia Brian memuat naik gambar bersama artis serba boleh, Zizan Razak di laman Instagram mengundang usikan peminat dan pengikutnya. Difahamkan, mereka berdua telah digandingan dalam sebuah filem berjudul Rumah Maduku Berhantu yang sedang menjalani penggambaraan arahan Prof A Razak Mohaideen.

Sweet friendship refreshes the soul @zizanrazak869 ! Thank you team #RumahMadukuBerhantu  Had a amazing experience #NadiaBrian,” tulisnya dipenuhi dengan emoji ‘kasih sayang’. Posting tersebut menerima 17,400 tanda suka serta pelbagai reaksi warganet dimana rata-rata mengatakan Zizan dan Nadia nampak serasi dan sepadan selain mendoakan agar mereka berdua bertemu jodoh.


Malah, Zizan atau nama penuhnya Mohammad Razizan Abdul Razak turut tinggalkan komen beserta emoji ‘hati’ pada gambar berkenaan. Terdahulu, Nadia atau nama penuhnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi berkahwin dengan ahli perniagaan Muizz Nasruddin pada 9 November 2019 sebelum brpisah talak satu, awal bulan ini.

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Berdepan Dengan Perbalahan Agak Panjang Sejak Pertengahan Tahun Lalu. Nadia Brian Dedahkan Apa Yang Berlaku

Sesungguhnya tiada lagi memori indah yang memah4t kenangan buat pelakon, Nadia Brian setelah rumah tangga yang dibinanya bersama Muizz Nasruddin menyembah bumi. Malahan, Nadia Brian berasakan bebanan yang sekian lama terpikul di bahu jatuh satu demi satu selepas rumah tangganya berdepan dengan perbalahan agak panjang sejak pertengahan tahun lalu.

Masalah hubungan mereka bagaikan tak mampu untuk dileraikan bila timbul pula beberapa isu berpanjangan, termasuk isu Nadia menduakan bersama lelaki yang lain. Difahamkan hampir sembilan bulan tak duduk sebumbung, akhirnya ikatan suami isteri ini terlerai pada 2 April lalu. Untuk pengetahuan, Muizz melafazkan talak luar mahkamah dengan disaksikan dua saksi di kawasan perumahan sekitar Puchong, Selangor.

Dilaporkan keputusan itu dibuat berikutan mahkamah syariah lambat tetapkan tarikh perpisahan, selain tak mahu membiarkan isu ini berlarutan tanpa ada keputusan terbaik. Jelasnya,”Saya bersyukur kerana ia berakhir dan dipermudahkan. Alhamdulillah, doa ibu dan ahli keluarga melembutkan hati bekas suami. Usaha mempercepatkan urusan lafaz perpisahan dilakukan di luar mahkamah. Lama menunggu saya, tertekan juga.

“Jiwa pun tidak tenteram kerana menunggu pengakhiran ini. Kesakitan ditanggung terhadap benda yang tidak dilepaskan cukup perit.”Bagaimanapun, siapa berkahwin mahu mengakhiri dengan perpisahan. Bukan ini tujuan perkahwinan saya. Namun, saya akur dalam kehidupan bukan semua tersusun seperti dimahukan.”Nasib baik kami belum dikurniakan anak. Soal status janda, bukan benda menyeronokkan. Apakan daya, jodoh tidak panjang,” tuturnya.

Bercerita tentang apakah dirinya reda bila melalui perkahwinan yang tak membahagiakan, malah mencalrkan nama, Nadia berkata soal reda ni terlalu berat untuk diungkapkan.”Nampak senang sahaja dituturkan, tetapi susah nak memahami hati kita sebagai manusia biasa. Ini soal kahwin, bukan soal main-main.”Apa yang berlaku adalah satu keputusan besar. Pasti ada hikmah. Namun, apabila ibu saya reda dengan apa terjadi, saya juga harus menerimanya dengan lapang dada.

Tambahnya, “Siapa sangka saya dihambat kontroversi peribadi selepas berkahwin. Bekas suami mengeluarkan kenyataan dan kemudiannya, ditokok tambah orang luar hingga pelbagai ftnah diberi.”Bagaimanapun, saya selalu melihat ibu sebagai contoh terbaik. Dia adalah ibu tunggal kepada cahaya mata. Namun, ibu akur dengan suratan hidup dan mampu membesarkan anaknya tanpa bantuan suami,”

Nadia berkata, dia belum terlintas ke arah mencari jodoh, buat masa ini.”Saya nak cari rezeki dan bantu keluarga terlebih dahulu. Namun, saya tak mampu menolak pada masa akan datang. Jika diizinkan Allah, ada jodoh adalah… Biarlah, ia lebih baik.”Saya pasti berkahwin sebab fitrah manusia hidup berpasangan. Saya tidaklah sampai tahap travma dan membenci lelaki. Ada yang cuba mendekati dalam Instagram (IG), tetapi hati saya belum membuka ruang ini,” katanya.

Bertanyakan tentang badannya semakin langsing,Nadia berkata, ramai yang menegurnya kelihatan semakin kurus.”Mungkin juga disebabkan makan hati hingga tiada selera. Tetapi, saya memang menjaga badan dengan bersenam.”Jadi, semua faktor ini mendorong saya menjadi lebih bersemangat mahu jaga badan. Lagipun, saya seorang pelakon, jadi kenalah jaga penampilan.”Sekarang, saya sibuk dengan penggambaran filem Rumah Maduku Berhantu arahan Datuk Prof A Razak Mohaideen bergandingan dengan Zizan Razak dan Rita Rudaini,”

Tak Mahu Dikaitkan Bersama Dengan Bekas Suami. Nadia Brian Dedahkan Pula Ada Pihak Yang Cuba Kritik Tentang Dirinya

Baru baru ini,difahamkan sama seperti bekas suami yang enggan nama mereka dikaitkan bersama, Nadia Brian telah meminta semua pihak agar tidak mengguna atau mencantumkan gambarnya bersama bekas suami iaitu Muizz Nasruddin dalam sebarang bentuk siaran. Nadia Brian juga meminta untuk memadam semua gambarnya dalam simpanan termasuk di media sosial.

Malah, dia menuntut beberapa barangannya dalam simpanan Muizz dipulangkan.“Ada 19 kotak mengandungi barangan yang saya beli sendiri, hadiah peminat, barangan daripada pereka fesyen dan tajaan milik saya masih ada dengannya. “Saya harap dia dapat pulangkan barang-barang itu kerana kami sudah tak ada sebarang kaitan,” katanya kepada sebuah portal

Pada masa yang sama, Nadia menjawab kritikan warganet mengenai dirinya kerap keluar rumah. “Saya keluar bekerja. Memanglah di Instagram nampak macam saya sendiri tapi itu semua adalah atas urusan kerja. Saya tahu ada warganet kritik dan saya berterima kasih kepada yang faham dengan situasi saya,” katanya. Selain itu, Nadia menerusi IG Storynya berang dengan tindakan segelintir individu mengkritikterhadap fizikalnya atau body sh4ming di laman media


Bekas Suami Baru Je Doakan Kebahagiaan Nadia Brian. Terkejut Bila Tiba Tiba Nadia Tuntut Untuk Pulangkan 19 Kotak Pada Bekas Suami. Rupanya Ini Yang Nadia Brian Tuntut Tu.

Kuala Lumpur: “Lafaz talak dilakukan malam Jumaat lalu di kawasan perumahan di Puchong dan bersaksikan wakil daripada dua pihak,” kata bekas suami kepada pelakon Nadia Brian, 31, iaitu Muizz Nasruddin, 30, yang mengakui sudah melafazkan talak di luar mahkamah.

Muizz berkata, selepas memfailkan perpisahan terhadap pelakon terbabit pada Oktober tahun lalu, kini mereka berpisah secara sah.“Disebabkan mahkamah lambat menetapkan tarikh perbicaraan, saya membuat keputusan untuk melafazkan talak di luar mahkamah. Dengan cara ini kami dapat ‘move on’ dengan kehidupan kami,” katanya.

Terdahulu Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi mengesahkan dia dan Muizz sah berpisah talak satu, Jumaat lalu. Menurut pelakon itu, perpisahan terbabit dilakukan di luar mahkamah seperti yang diminta Muizz.

Sebelum ini, Muizz turut memuat naik status di Instagram seakan-akan memberi bayangan mengenai status rumah tangga mereka dengan mengatakan dia ingin memulakan kehidupan baharu. Muizz berharap tiada pihak cuba mengaitkan dirinya dengan Nadia serta mendoakan supaya bekas isterinya bertemu kebahagiaan di dunia dan akhirat.

“Selepas ini saya harap jangan kaitkan saya bersama dia lagi. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya,” katanya. Terdahulu, isu pergolakan rumah tangga pasangan ini hangat diperkatakan sejak

Oktober lalu dan lebih mencetuskan tanda tanya apabila Muizz turut mendakwa Nadia tidak setia terhadapnya. Bagaimanapun pelakon drama Titian Takdir itu menafikan semua tudhan terhadapnya sebelum ini, malah menyifatkan ia sebagai ftnah semata-mata. Nadia mendirikan rumah tangga dengan Muizz pada 9 November 2019 dan mereka tidak dikurniakan cahaya mata.



Loading...


‘Sila padam.. pulangkan 19 kotak’ – Pesanan  Nadia Brian kpd bekas suami

Kuala Lumpur: Pelakon, Nadia Brian meminta semua pihak tidak menggunakan atau mencantumkan gambar dia bersama bekas suami, Muizz Nasruddin dalam apa saja artikel mahupun siaran. Nadia ketika dihubungi juga meminta supaya Muizz memadam semua gambarnya yang ada dalam simpanan termasuklah di mana-mana platform media sosial.

“Saya mohon kepada semua pihak supaya tidak menggunakan gambar saya bersama bekas suami, tidak kiralah gambar bersama dalam satu foto atau gambar yang dicantumkan. Saya tak mahu ada apa-apa kaitan dengannya lagi. “Saya juga minta Muizz supaya memadam gambar-gambar yang ada kaitan dengan saya tidak kiralah sama ada dalam simpanannya atau di platform media sosial,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut pelakon filem Ratu Kala Jengking ini, selain gambar ada beberapa barangnya yang masih disimpan Muizz. “Ada 19 kotak mengandungi barangan yang saya beli sendiri, hadiah peminat, barangan daripada pereka fesyen dan tajaan milik saya masih ada dengannya. Saya harap dia dapat pulangkan barang-barang itu kerana kami sudah tak ada sebarang kaitan,” katanya.

Dikritik warganet kerana kerap berada di luar walaupun baru seminggu berpisah, Nadia menegaskan bahawa dia keluar untuk bekerja dan mencari rezeki bagi menyara kehidupannya bersama ibu serta neneknya. “Saya keluar bekerja.

Memanglah di Instagram nampak macam saya sendiri tapi itu semua adalah atas urusan kerja. Saya tahu ada warganet kritik dan saya berterima kasih kepada yang faham dengan situasi saya,” katanya. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November 2019, namun, kebahagiaan mereka hanya berlangsung selama enam bulan.

“Saya bersyukur kerana episod hitam sudah berakhir. Walaupun hanya bertahan selama enam bulan, proses perpisahan saja memakan masa hampir setahun,” katanya. Terbaru, Nadia kini sedang menjalani penggambaran filem komedi berjudul Rumah Maduku Berhantu bersama Zizan Razak dan Rita Rudaini

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Muat Naik Foto Terbaru. Baru Je Berpisah Dengan Suami Tindakan Terbaru Nadia Brian Dipertikai Oleh Warganet. Rupanya Ini Punca Buat Warganet Terkedu.

Ramai tahu baru-baru ini pelakon jelita Nadia Brian baru sahaja sah bercer4i bersama bekas suami, Muizz Nasruddin, 30, dengan tal4k satu. Mungkin ingin menghiburkan hati, semalam pemilik nama Nadia Najwa Mohamed Rashidi itu memuat naik sebuah video mempamerkan dirinya sedang berada di sebuah ‘shopping mall’ sambil ‘berposing’ persis model antarabangsa.

Menerusi video tersebut, jelas terpancar kebahagiaan di wajah wanita berusia 30 tahun berkenaan setelah bergelar ‘Miss J’. Menjengah ke ruangan komen, peminat memuji bintang drama Aku Yang Kau Gelar Isteri itu yang disifatkan semakin cantik dan ‘berbisa’ setelah kembali ‘solo’. Makin meletop!Miss J meletvp!


Bagaimanapun di samping menerima ribuan pujian daripada para peminat, timbul pula persoalan ‘kurang enak’ dalam kalangan warganet berkenaan tempoh ”iddah’ seorang isteri setelah berpisah. Tempoh ‘iddah dah habis ke keluar jalan?

Memandangkan empunya diri baru sahaja berpisah dengan bekas suami, ramai warganet menegur dan menyelar tindakan Nadia yang didakwa seakan tidak mengendahkan hukum agama apabila dilihat keluar rumah biarpun dalam tempoh ‘iddah. Masih dalam ‘iddah tak boleh keluar merata


Terdahulu, Nadia Brian mendirikan rumah tangga bersama ahli perniagaan Muizz Nasruddin pada 9 November 2019. Namun, jodoh mereka tidak berpanjangan setelah bekas suaminya melafazkan talak 1 baru-baru ini. BEKAS suami kepada Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin mengakui dia memfailkan perpisahan terhadap aktres tersebut pada Oktober tahun lalu dan mereka akhirnya berpisah secara sah pada Jumaat lalu.

Mahu memulakan kehidupan baharu tanpa berlengah, Muizz mengambil keputusan untuk melafazkan talak di hadapan saksi daripada dua belah pihak di kawasan perumahan Puchong. Bekas suami Nadia Brian mahu segera berpisah, tak sempat tunggu mahkamah – “Kami dapat move on dengan kehidupan”

“Saya failkan perpisahan pada Oktober tahun lalu. Namun kerana mahkamah mengambil masa untuk menetapkan tarikh perbicaraan, saya buatkan keputusan untuk melafazkan talak di luar mahkamah. Muizz memuat naik status memberi bayangan mengenai status dirinya.

“Dengan cara ini kami dapat move on dengan kehidupan. Lafaz talak itu dilakukan pada malam, Jumaat lalu di kawasan perumahan Puchong. Turut hadir saksi daripada dua pihak,” kata Muiz ketika dihubungi mStar. Menerusi laporan mStar pada Isnin, Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi mengesahkan dia dan bekas suaminya itu sah berpisah talak satu pada Jumaat lalu.

Kata pelakon berusia 31 tahun ini, perpisahan tersebut dilakukan di luar mahkamah seperti yang diminta oleh Muizz yang berusia 30 tahun. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya. Sebelum ini, Muizz turut memuat naik status di Instagram seakan-akan memberi bayangan mengenai status rumah tangga mereka dengan mengatakan dia ingin memulakan kehidupan baharu.

Dalam pada itu, Muizz berharap dia tidak dikaitkan lagi dengan Nadia selepas ini dan akan sentiasa mendoakan agar bekas isterinya menemui kebahagiaan yang dicari. “Saya harap kepada semua supaya jangan kaitkan saya bersama dia lagi. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya,” ujarnya.

Isu pergolakan rumah tangga pasangan ini hangat diperkatakan sejak Oktober lalu dan lebih mencetuskan tanda tanya apabila Muizz mendakwa Nadia berlaku tidak setia terhadapnya. Bagaimanapun pelakon drama Titian Takdir itu menafikan semua tuduhan yang dilemparkan terhadapnya sebelum ini malah menyifatkan ia sebagai ftnah semata-mata.

Di lamar di hadapan Menara Eiffel

Sebelum ini Brian mengumumkan telah menerima lamaran kekasihnya yang dikenali dengan Mu’izz Nasruddin dengan memuat naik sekeping gambar di akaun Instagram (IG) miliknya. Menerusi entri di IGnya, Nadia berkongsi gambar ketika dilamar kekasihnya semasa berada di hadapan bangunan Menara Eiffel, Paris. “Definitely YES,” tulisnya ringkas.

Terdahulu Menurut Muizz, dia sudah cuba sedaya-upaya menyelamatkan rumah tangga mereka, namun menemui jalan buntu. ” Status kami sehingga kini masih suami isteri, tapi hampir tiga bulan isteri tidak tinggal bersama di rumah saya. ”Saya tak pernah halau dia dan sudah berkali-kali meminta dia balik tapi dia tidak mahu,” katanya kepada Harian Metro.

Muizz yang berkahwin dengan Nadia kurang setahun lalu berkata, ketika ini isterinya tinggal di rumah ibunya. ” Saya cuba untuk menghubungi ibu dan keluarga dia untuk selesaikan masalah, tapi sia-sia. ” Saya cuba yang terbaik untuk menyelamatkan perkahwinan ini tapi dia tidak memberi kerjasama,” katanya.

Menurut Muizz, segala perkongsiannya di Instagram sebelum ini yang mengatakan dirinya dikhi4nati dan diani4ya itu adalah benar. ” Perkongsian di Instagram sebelum ini memang benar. Saya dihiina, dihalau, dikhinati dan dianiya.

Sumber: Instagram Nadia Brian

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tular Tentang Perpisahan Antara Nadia Brian Dan Bekas Suami. Tak Boleh Berdiam Akhirnya Bekas Suami Nadia Brian Dedahkan Punca Dia Mahu Cepatkan Berpisah.

BEKAS suami kepada Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin mengakui dia memfailkan perpisahan terhadap aktres tersebut pada Oktober tahun lalu dan mereka akhirnya berpisah secara sah pada Jumaat lalu. Mahu memulakan kehidupan baharu tanpa berlengah, Muizz mengambil keputusan untuk melafazkan talak di hadapan saksi daripada dua belah pihak di kawasan perumahan Puchong.

Bekas suami Nadia Brian mahu segera berpisah, tak sempat tunggu mahkamah – “Kami dapat move on dengan kehidupan”

“Saya failkan perpisahan pada Oktober tahun lalu. Namun kerana mahkamah mengambil masa untuk menetapkan tarikh perbicaraan, saya buatkan keputusan untuk melafazkan talak di luar mahkamah. Muizz memuat naik status memberi bayangan mengenai status dirinya.

“Dengan cara ini kami dapat move on dengan kehidupan. Lafaz talak itu dilakukan pada malam, Jumaat lalu di kawasan perumahan Puchong. Turut hadir saksi daripada dua pihak,” kata Muiz ketika dihubungi mStar. Menerusi laporan mStar pada Isnin, Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi mengesahkan dia dan bekas suaminya itu sah berpisah talak satu pada Jumaat lalu.

Kata pelakon berusia 31 tahun ini, perpisahan tersebut dilakukan di luar mahkamah seperti yang diminta oleh Muizz yang berusia 30 tahun. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya. Sebelum ini, Muizz turut memuat naik status di Instagram seakan-akan memberi bayangan mengenai status rumah tangga mereka dengan mengatakan dia ingin memulakan kehidupan baharu.

Dalam pada itu, Muizz berharap dia tidak dikaitkan lagi dengan Nadia selepas ini dan akan sentiasa mendoakan agar bekas isterinya menemui kebahagiaan yang dicari. “Saya harap kepada semua supaya jangan kaitkan saya bersama dia lagi. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya,” ujarnya.

Isu pergolakan rumah tangga pasangan ini hangat diperkatakan sejak Oktober lalu dan lebih mencetuskan tanda tanya apabila Muizz mendakwa Nadia berlaku tidak setia terhadapnya. Bagaimanapun pelakon drama Titian Takdir itu menafikan semua tuduhan yang dilemparkan terhadapnya sebelum ini malah menyifatkan ia sebagai ftnah semata-mata.

 

Kredit -



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post