“Selama Ni Depan Aku Dia Diam, Tak Banyak Cakap Tapi…” Lelaki Sebak Arwah Abah Selalu Pujinya Depan Staff

“Selama Ni Depan Aku Dia Diam, Tak Banyak Cakap Tapi…” Lelaki Sebak Arwah Abah Selalu Pujinya Depan Staff

Insan yang bergelar ayah selalunya sukar untuk memberikan reaksi yang terbaik dihadapan anak-anaknya. Namun begitu, perlakuan tersebut bukanlah satu tanda ianya tidak menyayangi akan anak sendiri. Cuma terkadang kurang pada beberapa perkara.

“Selama Ni Depan Aku Dia Diam, Tak Banyak Cakap Tapi…” Lelaki Sebak Arwah Abah Selalu Pujinya Depan Staff



Akan tetapi, tanpa mereka siapalah kita di dunia ini. Banyak perngorbanan yang mereka lakukan sehingga kita berjaya dalam kehidupan. Sebenarnya mereka juga tetap menyokong apa jua yang kita lakukan.

ARTIKEL MENARIK:(Video) Tul4r video lelaki m4ki Polis selepas gag4l tunjuk surat rentas negeri


Begitu juga dengan kisah Mirul Adzim yang dilaluinya baru-baru ini. Di mana beliau terharu apabila mendapat tahu arwah abahnya memuji hasil kerjanya dalam bidang fotografi secara senyap-senyap dibelakangnya pada staff.

Peribadi abahnya yang dia kurang tahu itu, telah mengundang sebak di hatinya lebih-lebih lagi mengenangkan abahnya yang telah ‘pergi’ buat selamanya. Perkongsian ini beliau telah berkongsi di laman Twitter miliknya.



Loading...


arwah abah aku tak pernah ambil kisah atau puji gambar gambar yg aku ambil. Aku menang pertandingan pun dia diam je. Tapi lepas dia meninggal, masa aku nk ambil barang dkt pejabat dia, tetiba ada staff datang tegur aku

— 𝙈𝙞𝙧𝙪𝙡 𝘼𝙙𝙯𝙞𝙢 (@wofieee) March 1, 2021

“Arwah abah aku tak pernah ambil kisah atau puji gambar gambar yang aku ambil. Aku menang pertandingan pun dia diam je. Tapi lepas dia meninggal, masa aku nk ambil barang dekat pejabat dia, tetiba ada staff datang tegur aku

Siapa sangka selama ni depan aku dia diam, tak banyak cakap tapi dkt belakang dia bangga dengan aku siap cerita dekat kawan kawan. I miss you so much, dad 🥺 pic.twitter.com/LrBNP5zJf8

— 𝙈𝙞𝙧𝙪𝙡 𝘼𝙙𝙯𝙞𝙢 (@wofieee) March 1, 2021

tegur dan bagitahu yang arwah selalu cerita dan puji  yang anak dia pandai ambil gambar, selalu tunjuk dan cerita gambar yang aku ambik dekat staff dia. Masa tu memag jatuh terus air mata aku, tak dapat tahan dah depan orang.

Siapa sangka selama ni depan aku dia diam, tak banyak cakap tapi dekat belakang dia bangga dengan aku siap cerita dekat kawan kawan. I miss you so much, dad”

Sumber : Mirul Adzim  via KHALIFAH MEDIA NETWORKS



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post