Bert3lingkah Isu Nafkah Di IG. Ada Komen Tanya Pasal Em0si Anak, Sekali Rita Rudaini Balas Balik

Bert3lingkah Isu Nafkah Di IG. Ada Komen Tanya Pasal Em0si Anak, Sekali Rita Rudaini Balas Balik

Kec0h seketika di media sosial apabila pelakon Rita Rudaini dan bekas suami, Aidil Zafuan bertelingkah mengenai isu nafkah anak-anak hasil perkahwinan mereka iaitu Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna.

Bert3lingkah Isu Nafkah Di IG. Ada Komen Tanya Pasal Em0si Anak, Sekali Rita Rudaini Balas Balik



Berikutan itu, ramai peminat tertanya-tanya bagaimana pula keadaan emosi kedua-dua anak pasangan ini dalam menghadapi kemelut yang seolah tiada berkesudahan ini.

ARTIKEL MENARIK:Rapat Sejak Umvr 15 Tahvn, Bertvnang Sebelum Masuk Akad3mi Fantasla Dan Sekarang.” Didy Hirdy K0ngsi Klsah ‘Clnta M4tl’


Namun, Rita Rudaini Mokhtar berkata, anak-anak kesayangannya itu tidak ambil kisah dengan apa yang berlaku dan meneruskan hidup seperti biasa.

Tambahnya lagi, Rayyan dan Arjuna tabah menghadapi dugaan ini kerana sempurna didikan agama.

Rita memberikan jawapan itu apabila seorang individu tampil bertanyakan mengenai em0si dan juga penerimaan kedua-dua anaknya mengenai isu ini.


Kredit foto: IG Rita

Sebelum ini, industri hiburan kembali panas apabila pelakon drama Kutub Utara Kutub Selatan itu mendedahkan sikap bekas suaminya itu yang tidak cakna mengenai pemberian nafkah sejak mereka bercerai.

AJAR ANAK TIDAK BEN-CI AIDIL – RITA RUDAINI

Jangan be-nci bapa!

Itulah perkara penting yang disematkan kejiw4 anak-anaknya oleh Rita Rudaini Mokhtar meskipun bapa mereka telah kahwin lagi. Kata Rita, dia bukan jenis manusia yang mem3ntingkan diri sendiri hingga mengh4lang anak-anak mendapat kasih sayang seorang bapa.



Loading...


“Saya bukannya jenis yang cuba mengh4lang anak-anak untuk mendapat kasih sayang bapa mereka. Dulu semasa kecil, mak dan ayah berc3rai dan saya tidak mendapat kasih sayang seorang ayah kerana dia telah mengh-ilangkan diri.

“Bagaimanapun sewaktu umur 17 tahun, ayah kembali dan saya melayannya seperti biasa. Ibu tidak pernah ajar untuk memb3ncinya. Dan begitu juga dengan saya yang tidak mahu anak-anak memb3nci Aidil,” ujarnya dipetik sebagai berkata.

Rita berkata demikian sebagai membela diri daripada anggapan segelintir pihak yang mengatakannya mengh4sut fikiran anaknya Rayyan dan Arjuna. H4sutan tersebut dakwa mereka ialah daripada segi memb3nci dan menja4uhkan bekas suaminya iaitu Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak daripada fikiran anak-anak.

“Saya sedia menjawab sebarang soalan daripada mereka. Saya telah menyimpan keratan akhbar bermula laporan saya nikah di Thailand sehinggalah berita terkini berkaitan mereka berdua untuk dibaca oleh mereka sekiranya ditanya berhubung isu c3rai kami apabila mereka dewasa kelak.

“Saya tahu, satu hari nanti saya perlu berdepan dengan pelbagai soalan daripada anak-anak punca-pu-nca saya dan Aidil berc3rai.

“Kerana itu, saya telah menyimpan semua keratan akhbar laporan berkaitan dengan kami agar mereka boleh baca dan faham sendiri,” katanya bersungguh.

Untuk rekod, Rita dan Aidil telah sah berc3rai t4lak satu pada 5 September lalu di Mahkamah Rendah Syariah Seremban, Negeri Sembilan.

Pernikahan mereka di Songkhla, Thailand pada 28 Februari 2008 tanpa pengetahuan keluarga pihak lelaki telah menyebabkan perkahwinan tersebut seolah tidak dir3stui.

Kredit : BeautifulNara


Sumber : http://trendingsangat.pw/bertelingkah-isu-nafkah-di-ig-ada-komen-tanya-pasal-em0si-anak-sekali-rita-rudaini-balas-balik/ via Slamber Media




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post